از سوی وزارت علوم اعلام شد؛
در راستای تحقق شعار "رونق تولید ملی"، سه طرح پژوهشی از دانشگاه شهید چمران اهواز جزو طرح های برگزیده و برگزیده ممتاز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، قرار گرفت.
کد خبر: ۸۳۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 29 March 2020

از سوی این دانشگاه سه طرح "نرم‌افزار شبیه‌سازی سیستم حفاظت کاتدیک شبکه‌های گسترده انتقال و توزیع گاز"، "تدوین برنامه ارتقاء بهره‌وری در سطوح دستگاه اجرایی و بخش خصوصی در استان" و "خرید، نصب و راه اندازی یک مجموعه SRP در میدان نفتی یاران شمالی" به وزارت علوم ارسال شد که جزو طرح های برگزیده قرار گرفتند و طرح "نرم‌افزار شبیه‌سازی سیستم حفاظت کاتدیک شبکه‌های گسترده انتقال و توزیع گاز" جزو ۱۱ طرح برگزیده ممتاز شد.

در این زمینه دکتر مسعود برومند، معاون پژوهشی وزیر علوم، پیرامون اقدامات دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور گفت: باتوجه به نامگذاری امسال به نام «سال رونق تولید ملی» و در راستای رونق تولید و حل معضلات منطقه و همچنین تقویت ارتباط دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های هر استان با بخش‌های مختلف جامعه و صنعت، از تیرماه سال‌جاری، با کمک دانشگاه‌های معین هر استان، طرح‌های برگزیده استان‌ها شناسایی، بررسی و انتخاب شد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در ادامه گفت: در مجموع از ۱۸ استان، ۵۱ طرح به عنوان طرح‌های برگزیده استانی در زمینه رونق تولید دریافت و قرار شد مجریان این طرح‌ها مورد تقدیر و تشویق قرار گیرند. همچنین از میان این طرح‌ها، ۱۱ طرح به عنوان طرح‌های برگزیده ممتاز انتخاب شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار