استاندار خوزستان هشدار داد:
دکتر شریعتی با اشاره به جدی بودن مسئله شیوع بیماری کرونا در خوزستان گفت : این مسئله بسیار جدی است و شوخی بردار نیست و از این بابت من با مسئولان بسیار جدی و قاطع برخورد خواهم کرد.
کد خبر: ۸۳۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ 12 March 2020

دکتر شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جدی بودن مسئله شیوع بیماری کرونا در خوزستان گفت  : این مسئله بسیار جدی است و شوخی بردار نیست و از این بابت من با مسئولان بسیار جدی و قاطع برخورد خواهم کرد.

به گزارش"تابناک"؛ استاندار خوزستان در ادامه افزود : این یک هشدار به همه ما ، هشدار به همه مردم است و تا کنون کنترل شده است و مدیریت کرده اند ، خوب رفتار شده ، اما این کنترل باید پایدار باشد و این پایداری شکننده است که قبلا عرض کردم در بیمار مسری خط پایداری و ناپایداری بسیار به هم نزدیک است.

دکتر شریعتی افزود: خط اول و اصلی مبارزه با کرونا مردم هستند و من از مردم عزیز می خواهم که همچنان جدی‌تر و ویژه تر به توصیه‌های مسئولین رسمی گوش بدهند و به توصیه های وزارت بهداشت عمل کنند، از دوستانشان از همکارانشان ، از همسایه هاشان از اقوامشان از نزدیکانشان بخواهند که این دستورالعملها را اجرا کنند. ویروس با کسی شوخی ندارد، دیده نمیشود.

وی در خصوص تذکر به مسئولین شهرستانها گفت : من از فرمانداران خواستم که جدی تر وارد بشوند و مسئله را جدی تر ببینند ، این طور که عملکرد خوب بوده ، اما عالی باید بشود و حتما لازم است که خیلی قوی تر رفتار کنند ، به فرمانداران گفتم که تمام کارهای غیرضروری شان را کنار بگذارند و به مردم بگویند که رفتار ، نوع و شیوه زندگیشان را تغییر بدهند و متناسب با رفتار ویروس مقابله با او رفتار کنند.

شریعتی به یک تجمع در خرمشهر و در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و افزود : در روزهای اخیر یک انتقاد از خودمان شده بود چند روز پیش در افتتاحیه پروژه در خرمشهر رفته بودیم و جمعیت حضور پیدا کردند و این انتقاد ، انتقاد به جایی بود ، حتماً به درستی بود و ما باید اصلاح کنیم اول خودمان و رفتارمان را درست کنین. من تشکر کردم از کسانی که از ما انتقاد داشتند و ان شاالله ما با این تذکرات به همدیگر رفتار خود را درست کنیم .

وی در مورد کمبود امکانات گفت : کمبود ها را برای کادرهای درمان که در خط مقدم بیماری قرار دارند برطرف کرده‌ایم برای مردم نیز کمبود هایی وجود داشت، ماسک به اندازه کافی وجود ندارد که در حال برطرف کردن این کمبود هستیم ، دستکش به اندازه کافی وجود دارد و الکل هم در روزهای اخیر مهیا کرده ایم.

استاندار خوزستان در پایان گفت : در اسفند ماه که به دلیل شیوع کرونا کسبه در سختی هستند و مراجعات به آنها کمتر است از اداره مالیات خواسته ایم ملاحظه آنها را بکنند و در مورد بانکها هم استمهال وام ها را دولت تصویب کرده که ان شاالله در دستور کار قرار میگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار