مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه آبرسانی پایدار به روستاییان در اولویت این شرکت است، گفت: طرح های توسعه ای در بخش فاضلاب در استان باید با قوت ادامه یابد، چراکه بهره برداری علمی و اصولی از تاسیسات در این بخش از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۳۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 10 March 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از شرکت آبفا استان اصفهان،هاشم امینی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۹ تصفیهخانه فاضلاب استان اصفهان در مدار بهره برداری قرار دارد، اظهار کرد: البته طرح های توسعه ای در بخش فاضلاب در استان باید با قوت ادامه یابد، چراکه بهره برداری علمی و اصولی از تاسیسات در این بخش از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه از لحاظ مالی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مبتنی بر قانون تجارت اداره می شود، گفت: این امر موجب می شود که شرکت از انضباط مالی مناسبی برخودار و از لجام گسیختگی کاملا به دور باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر ضرورت انگیزه کارکنان به منظور خدمت رسانی مطلوب به مردم، تصریح کرد: کارکنان باید با انگیزه بالا درصدد ارتقا خدمات شرکت به جمعیت روستایی و شهری در استان اصفهان باشند، زیرا رضایت مشترکین هدف نهایی است.

وی، کنترل کیفی آب و فاضلاب را در ارتقا سلامت و بهداشت عمومی مردم ضروری خواند و تاکید کرد: باید با حساسیت و با استفاده از تمام ظرفیت ها و تجهیزات، کنترل و پایش کیفی آب و پساب به طور مستمر در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر کاهش آلاینده های زیست محیطی، سطح سلامت و بهداشت مردم ارتقا یابد.

امینی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، آبرسانی پایدار به روستاییان را در اولویت قرارداده است، تصریح کرد: در سال های اخیر باوجود چالش های موجود، آب شرب پایدار جمعیت تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تامین شد، بدین ترتیب که هم اکنون تامین پایدار آب شرب روستاییان یکی از اولویت های شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان است.

وی در مراسم معارفه تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت، گفت: فرایند یکپارچه سازی با توجه به حفظ کرامت و شئونات نیروی انسانی صورت گرفت به طوری که جایگاه شغلی، حقوق و مزایای کارکنان محفوظ بماند.

 امینی خطاب به تمام کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گفت: همه باید با در نظر گرفتن ویژگی هایی همچون همدلی، وحدت، همکاری و تعامل اقدام به انجام وظایف محوله کنند تا این شرکت از لحاظ خدمات رسانی به مردم همچنان پیشرو در صنعت آبفا در کشور باقی بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار