فرمانده انتظامی شهرستان ایوان:
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تعداد پنج واحد صنفی و چهار واحد سفره خانه سنتی و قلیانسرای متخلف، پلمب و تعداد ۳ نفر بازداشت شدند.
کد خبر: ۸۲۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 10 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ سعید عالی پور اظهار کرد: برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، بازدید از واحدهای صنفی سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار دادستان عمومی و انقلاب ایوان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب ایوان و با همکاری شبکه بهداشت و اداره صمت شهرستان از واحدهای صنفی شهرستان بازدید که در تعاقب آن تعداد دو واحد قصابی، دو واحد قنادی، یک واحد نانوایی و تعداد چهار واحد سفره خانه سنتی و قلیان سرا به علت عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شدند.

وی افزود: در این راستا تعداد ۳ نفر از متصدیان سفره خانه‌های سنتی و قلیان سراها به دلیل فک پلمب و بی توجهی به دستورات قضایی بازداشت شده و تعداد ۱۰۰ حقه قلیان از این واحدها کشف و با هماهنگی مقام قضایی معدوم شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای مصوبه شورای تامین شهرستان از امروز سه شنبه ۲۰ اسفند فعالیت تمامی آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها و سالن‌های غذا خوری، تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ادامه فعالیت ضمن پلمب آن واحد صنفی با متصدی و مسئول آن برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در پایان یادآور شد: حفظ سلامت و امنیت شهروندان اولویت اول و بسیار مهم و حائز اهمیت است و با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند با پشتیبانی دستگاه قضایی و با همکاری ادارات مرتبط به شدید ترین وجه ممکن برابر قانون برخورد می‌شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار