رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه همزمان با 16 استان دیگر خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 09 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرشید صالحی، با اشاره به شروع ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از امروز در 17 استان کشور گفت: از ساعت 10 صبح امروز (19 اسفند) همزمان با 16 استان دیگر کشور کار ثبت نام متقاضیان در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه نیز آغاز شده است.

وی افزود: متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح امروز (19 اسفند) تا ساعت 24 روز سه شنبه (20 اسفند) به سایت طرح اقدام ملی مسکن به آدرس https://tem.mrud.ir مراجعه و در مرحله دوم این طرح ثبت نام کنند.

صالحی تصریح کرد: بعد از پایان زمان ثبت نام و پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی با لحاظ شاخص هایی مانند تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و... اولولیت بندی و انتخاب می شوند.

این مسئول یادآور شد: افرادی که در مرحله اول طرح ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند می توانند در این مرحله از طرح ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی هم که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار