مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از غربالگری مسافران در مبادی ورودی شهرستان‌های استان توسط اکیپ‌های جمعیت هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 09 March 2020

دکتر علی خدادادی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان در راستای وظایف ذاتی خود و به عنوان معین وزارت بهداشت در خوزستان، پس از شیوع کروناویروس در کشور همگام با نیروهای بهداشت و درمان در حوزه معاونت بهداشت و درمان، حوزه جوانان، امداد و نجات و داوطلبان جمعیت هلال احمر به منظور پیشگیری و آموزش در نقاط مختلف برنامه‌ریزی و اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا چادرهای جمعیت هلال احمر در سطح معابر عمومی شهرستان‌های خوزستان با هدف اطلاع‌رسانی و آموزش راهکارهایی به منظور پیشگیری از ابتلا به کروناویروس برپا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با آموزش فراگیر و تولید محتوا در فضای مجازی، زمینه کاهش خطرپذیری، استقرار در منزل و جلوگیری از تکثیر بیولوژیک این ویروس فراهم می‌شود که امیدواریم با این آموزش‌ها، نوروز دلنشینی پیش‌رو باشد.

خدادادی بیان کرد: همچنین امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان در کنار اکیپ‌های بهداشت و درمان، غربالگری در مبادی ورودی شهرستان‌ها را انجام می‌دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار