استان قم در ایام نوروز پذیرای زائران و مسافران نیست و مسافران بدانند در صورت سفر به قم قطعا دچار مشکل خواهند شد. از روز دوشنبه ساعت کاری ادارات استان قم به روال سابق بر می‌گردد. همچنین مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش اسفند 98 تا پایان خرداد 99 تمدید شد.
کد خبر: ۸۲۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۵ 08 March 2020

به گزارش تابناک قم، عالی پور، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به بیماری کرونا در قم گفت: بنابر توصیه‌های وزارت بهداشت، هموطنان حتی الامکان در منازل بمانند و در صورتی که تصمیم به سفر دارند، قم را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان اقامت در قم وجود ندارد و هموطنان در صورت سفر به قم قطعا با مشکل مواجه خواهند شد.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار افزود: تمام برنامه‌های مذهبی در حرم و جمکران و حتی مراسم اعتکاف لغو شده است بنابراین هموطنان از سفر به قم خودداری کنند و برنامه‌های خود را به سال آینده موکول کنند.

عالی پور تصریح کرد: در چندماه گذشته، برنامه ریزی‌های مختلفی برای میزبانی از سراسر کشور صورت گرفته بود، اما در حال حاضر به علت شیوع کرونا، همه این برنامه‌ها لغو شده است.

وی تاکید کرد: به همه هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها هم دستور داده شده است که از پذیرش میهمان خودداری کنند.

ساعت کاری ادارات قم به روال سابق بازگشت

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر‌اساس اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، ساعت کاری تمامی ادارات از جمله استان قم به روال عادی بازگشت و دستگاه‌ها موظف هستند از دوشنبه 19 اسفند مطابق برنامه قانونی به ارائه خدمت بپردازند.

این در حالی است که پیش از این ساعت کاری ادارات استان به جز مراکز بهداشتی، درمانی و خدمات‌رسانی، با هدف کاهش ازدحام جمعیت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا 22 اسفند ساعت 8:30 تا 13:30 اعلام شده بود.

همچنین خبر دیگر اینکه مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش اسفند 98 به دلیل شیوع بیماری کرونا تا پایان خرداد 99 تمدید شد.

علیزاده مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف جلوگیری از گسترش بیماری و رعایت حقوق مودیان مالیاتی مقرر شد، مودیانی که بدهی قطعی شده خود را تا پایان خرداد 99 پرداخت کنند به میزان بخشودگی جرائم قابل بخشش اسفند 98 از بخشودگی جرائم برخوردار شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار