رئیس اتاق بازرگانی اهواز خبرداد:
رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اینکه بخش تجاری و بارانداز مرز چذابه از جمله محیط‌های پرتجمعی است که به دلیل کثرت تردد رانندگان، محیطی آسیب پذیر در رابطه با ویروس کرونا تلقی می‌شود، گفت: در تلاش هستیم با استقرار یک اکیپ در این مرز، نسبت به ضد عفونی کردن دوره‌ای اماکن مختلف آن اقدام شود.
کد خبر: ۸۲۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 09 March 2020

شهلا عموری اظهار کرد: در حالی که شاهد شیوع کرونا در سراسر کشور و استان خوزستان هستیم و در این زمینه مسوولان حوزه درمان بر رعایت نکات بهداشتی تاکید می‌کنند اما بخش‌های مختلف در مرز چذابه که تعداد زیادی از اعضای اتاق بازرگانی اهواز در آن فعال هستند، تاکنون به شکل شایسته و اطمینان بخش تحت پوشش کنترل بهداشتی قرار نگرفته‌اند.

وی افزود: بخش تجاری و بارانداز مرز چذابه از جمله محیط‌های پر تجمعی است که به دلیل کثرت تردد رانندگان از شهرهای مختلف کشور در آن، محیطی آسیب پذیر در رابطه با ویروس کرونا به شمار می‌رود و در این زمینه باید تحت پوشش اقدامات شدید بهداشتی و مراقبتی از سوی دستگاه‌های مسئول قرار بگیرد.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: شرایط موجود در بحث کنترل این بیماری، مسئولیت اجتماعی - اخلاقی اتاق بازرگانی را نسبت به همه اشخاصی که به هر علت در آن محیط فعالیت می‌کنند، دو چندان می‌کند و در این راستا در تلاش هستیم با استقرار یک اکیپ در این مرز، نسبت به ضد عفونی کردن دوره‌ای اماکن مختلف آن اقدام شود.

عموری ادامه داد: بخش تجاری شامل ادارات، غرفه‌ها و فعالان صادراتی و بخش بارانداز شامل رانندگان ایرانی و عراقی و کارگران است و این درآمیختگی در بخش‌های مختلف حتما باید مورد توجه دستگاه‌های مسئول قرار بگیرد زیرا کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری موضوع بسیار جدی است که باید به آن توجه شود.

وی خاطرنشان‌کرد: برای ارتقا و پوشش کامل امنیت بهداشتی مرز و مجهز کردن اشخاص به تجهیزات ضروری و از بین بردن دلهره و اضطراب افراد در بخش‌های مختلف این مرز، در حال رایزنی با همه دستگاه‌های مسوول هستیم تا شرایط بهداشتی در این مرز به بهترین شکل برسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار