مدیر کل مدیریت بحران استان و جانشین استاندار در ستاد پیشگیری استان خبر داد؛
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: ۲ هزار ماسک فیلتردار برای جانبازان شیمیایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تحویل داده شد.
کد خبر: ۸۲۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 07 March 2020

کیامرث حاجی زاده روز شنبه بیان کرد:به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی جانبازان شیمیایی خوزستان ۲ هزار ماسک فیلتردار N۹۵ به بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان تحویل شد.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار ماسک فیلتردار نیز برای پلیس راهور به منظور توزیع میان ماموران پلیس که در حال فعالیت در شهرهای خوزستان هستند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این ماسک ها در سال های گذشته برای مقابله با گرد و غبار خریداری، و در انبارهای مدیریت بحران خوزستان نگهداری می شد که اکنون با توجه به شرایط موجود و سرایت ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه های خدماتی و ... قرار گرفته است.

حاجی زاده ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار ماسک به دانشگاههای علوم پزشکی تحویل داده شده است.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر روز شنبه ۱۷ اسفند به پنج هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار