رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراکز پلاک‌گذاری خودرو در شیراز از روز شنبه (هفدهم اسفند98) تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
کد خبر: ۸۲۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 05 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ مصطفی عباسی، پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با هدف رعایت اصول بهداشتی ، حفظ سلامت شهروندان و همچنین برای پیشگیری از شیوع و ابتلا به بیماری کرونا، مراکز تعویض پلاک خودرو شماره یک واقع در بولوار امیرکبیر شیراز و شماره ۲ واقع در بولوار ولایت این شهر از روز هفدهم اسفندماه ۹۸ تا اطلاع ثانوی از ارایه خدمات به شهروندان معذور بوده و تعطیل است.

وی ادامه داد: آن دسته از مالکینی که دارای اسنادی هستند که مدت اعتبار آن منقضی شده است برابر امریه رئیس پلیس راهور ناجا تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ اسناد مذکور تمدیداعتبار شده است.

با شناسایی چهار مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس، آمار مبتلایان به این بیماری در این استان به ۴۹ نفر رسید. تا کنون ۲ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند، چهار نفر از این افراد نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شده و در قرنطینه خانگی هستند.

بر اساس نتایج آزمایشگاهی، از ظهر روز سه‌شنبه (سیزدهم اسفند) تا امروز( پانزدهم اسفند)، ۵۸۶ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹ در ایران شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲ هزار ۹۲۲ نفر رسیده است.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان کشور چین شناسایی شد و تا کنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده، با توجه به این امر سازمان بهداشت جهانی وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار