مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان از رفع مشکل زمین دفع زباله و پسماند شهرستان هرسین خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 04 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در جلسه امروز شهرداری ها با سازمان همیاری شهرداری که به ریاست استاندار در سالن شهدای دولت برگزار شد. انشاءاله کولانی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان‌اینکه زمین کارخانه آسفالت هرسین علی رغم مشکلات حقوقی ظرف ۷۲ ساعت مرتفع شده اظهار کرد: زمین پسماند و زباله شهرستان هرسین و شهر بیستون در حوزه استان کرمانشاه مشخص است،اما سازمان صمت استان لرستان به دلیل نزدیکی به حوزه معدن لرستان با آن مخالفت شده که این مورد و تاییدیه از سازمان صمت استان کرمانشاه صبح فردا حل می شود.

وی در ادامه افزود: پارک جنگلی شهر بیستون با وجود صرف هزینه آبرسانی ۲ میلیارد تومانی توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری بطور کامل به شرکت توسعه گردشگری واگذار و بدون رعایت قوانین و مقررات توسط این شرکت به شرکت دیگری واگذار شده که هیچ گونه اقدامی درمورد آن انجام نشده است.

کولانی در پایان با اشاره به درخواست پارک جنگلی پاوه از طرف شهرداری این شهرستان ابراز داشت: برای احداث پارک جنگلی باید زمین های درنظر گرفته شده منابع طبیعی دارای سند تک برگی باشد در غیر این صورت اداره کل صمت از ما نمی پذیرد لذا این امر و احداث پارک جنگلی بدون تبدیل سند تک برگی هزینه بسیاری داشته و از نظر اقتصادی به صرفه نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار