دبیر هیات:
دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان با بیان این‌که سال ۹۹، سال درخشانی برای تنیس‌روی‌میز خوزستان است، گفت: سال ۹۹ یکی از بهترین سال‌های طلایی خوزستان در دو دهه اخیر خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 16 March 2020

عبدالامیر بخشنده در خصوص وضعیت تنیس‌روی‌میز خوزستان، اظهار کرد: در مدت زمانی که آقای میرزایی به عنوان رئیس هیات تنیس‌روی‌میز استان فعالیت خود را شروع کرده، شرایط این رشته بهتر شده است و انگیزه ورزشکاران نیز افزایش پیدا کرده است. در گذشته برخی تنیسورها رغبتی به حضور در مسابقات به خاطر شرایط موجود نداشتند ولی اکنون تمایل و علاقه‌مندی آن‌ها بیشتر شده است.

وی با بیان این‌که وضعیت تنیس‌روی‌میز خوزستان در بخش بانوان رشد خوبی داشته و نسبتا به قبل تغییرات خوبی حاصل شده است، ادامه داد: در حال حاضر سه چهار ورزشکار استان در بین هشت نفر برتر ایران قرار دارند، در حالی‌که بیش از چهار سال بود که شاهد حضور دختران خوزستانی در بین برترین‌های کشور نبودیم. اکنون در بخش بانوان حرف برای گفتن داریم و از جمله می‌توان به موفقیت و درخشش لرکیان، موسوی و محمدپور در کشور اشاره کرد.

دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که تنیسورهای خوبی اکنون در رده سنی پایه داریم و این نفرات برای مطرح شدن در کشور زمان دارند، امیدواریم در آینده شاهد حضور نفراتی از خوزستان در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه باشیم.

وی با بیان این‌که سال ۹۹، سال درخشانی برای تنیس‌روی‌میز خوزستان است، گفت: سال ۹۹ یکی از بهترین سال‌های طلایی خوزستان در دو دهه اخیر خواهد بود زیرا در تمام رده‌های سنی می‌توانیم خودمان را در کشور مطرح کنیم و این مهم حاصل تلاش تمام مربیان استان است.

بخشنده در ادامه با اشاره به شهرستان‌های فعال، عنوان کرد: شهرستان‌های آبادان، اهواز، رامهرمز، ماهشهر و شوش، بهترین شهرستان‌های خوزستان از نظر بازیکن‌سازی هستند، ضمن این‌که سایر شهرستان‌ها در تلاش‌اند که در این بخش به شرایط بهتری برسند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تنیس روی میز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار