رئیس اتاق بازرگانی اهواز عنوان کرد
رئیس اتاق بازرگانی اهواز از تلاش برای تامین مایحتاج بهداشتی استان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم ‌تا از طریق واردات نیاز استان به کالاهای بهداشتی را برای مقابله با کروناویروس تامین‌ کنیم.
کد خبر: ۸۲۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 04 March 2020

شهلا عموری با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه مقابله با کرونا در اتاق بازرگانی اهواز، اظهار کرد: با رایزنی هایی که صورت گرفته است در تلاش هستیم تا در روزهای آینده مایحتاج بهداشتی استان را از طریق واردات تامین کنیم.

وی ادامه‌ داد: مهمترین تقاضایی که در استان وجود دارد، تامین ماسک است که بخشی از آن از طریق واردات قرار است طی روزهای آینده وارد استان شود و نیاز مردم‌ را در این زمینه تامین کند.

وی ادامه داد: همچنین یکی از واحدهای تولیدی کشور موفق به تولید ماسکی با دوام لازم شده است که خط تولید آن در خارج از استان قرار دارد و سعی خواهیم کرد در روزهای آینده با توافقاتی که صورت می گیرد، محموله اولیه این کالا را به خوزستان منتقل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز عنوان ‌کرد: به منظور تسهیل در فرآیند توزیع امکانات و مایحتاج بهداشتی و پزشکی در سطح استان، برنامه ریزی هایی انجام شده است تا شاهد توزیع هرچه بهتر این محصولات در بازار باشیم.

عموری تصریح کرد: در این راستا قرار است تا از ظرفیت انجمن صنعت پخش خوزستان استفاده شود و خوشبختانه با رایزنی هایی که صورت گرفته، وضعیت توزیع کالاهای مورد نیاز در سطح استان رو به بهبود است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار