نوزدهمین هفته از پویش هر هفته_ الفبایران اینبار در آب و فاضلاب شهرستان خوی اجرای می شود
کد خبر: ۸۲۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 03 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نوزدهمین هفته از پویش #هر هفته_ الفبایران با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و هیئت همراه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان، مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق آذربایجان غربی و سایر مسئولین شهری در محل تصفیه خانه فاضلاب واقع در حوالی روستای شوراب خوی اجرا می‌شود.
این پویش سراسری با هدف ایجاد فرصت تبیین خدمات گسترده و زیرساختی صنعت آب و برق و استمرار و آبادانی کشور از شهریور ماه امسال به دستور وزیر نیرو آغاز شده و همچنان تداوم دارد و در نوزدهمین هفته برگزاری خود بار دیگر  برای افتتاح پروژه‌ها به ایستگاه آذربایجان غربی می‌رسد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و هیئت همراه در حالی در افتتاح این پروژه‌ها حضور دارند که آب و فاضلاب شهرستان خوی میزبان وزیر نیرو برای ارتباط زنده تصویری و افتتاح پروژه‌ها انتخاب شده‌ است.
افزایش ظرفیت پست۱۳۲/۲۰ کیلوولت اشنویه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال، احداث سه بی خط و یک بی کوپلاژ در پست زرینه رود با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه و افتتاح مدول سوم سامانه فاضلاب با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که در نوزدهمین هفته پویش ملی #هر هفته_ الفبایران افتتاح می‌شود.
گفتنی است بهمن ماه امسال نیز همزمان با سیزدهمین هفته از پویش #هر هفته_ الفبایران یک هزار و ۱۴۲ پروژه توسعه‌ای به ارزش ۴ هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال در شرکت‌های توزیع منطقه ۲ کشوری در ارتباط ویدیو کنفرانسی مستقیمی که از محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با وزیر نیرو برقرار بود به بهره برداری و کلنگ زنی رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار