مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با همراهی مناسب بانکها ۷۰ درصد از منابع تخصیص داده شده به حوزه اشتغال این نهاد در خراسان رضوی جذب شد که امیدوارم در مدت باقیمانده از سال این رقم به ۱۰۰ درصد برسد.
کد خبر: ۸۲۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 02 March 2020

به گزارش تابناک رضوی، حبیب الله آسوده با بیان اینکه خوشبختانه بانکهای عامل در استان با این نهاد همکاری و تعامل خوبی دارند، افزود: میزان اعتبارات اشتغالزایی ویژه کمیته امداد استان امسال در مقایسه با سال گذشته ۲,۵ برابر رشد داشت که خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون ۷۰ درصد آن جذب و منجر به اجرای طرح های اشتغالزایی ارزشمندی شده است.

وی بیان کرد: مددجویان این نهاد دراشتغال، تولید و درآمد ملی سهیم هستند به گونه ای که این نهاد در سال گذشته توانست ۹۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد کند.

آسوده یکی از برنامه های این نهاد را معین بودن کمیته امداد در شهرستان خلیل آباد عنوان کرد و ادامه داد: کمیته امداد در شهرستان یاد شده پروژه های وسیعی در بخش اشتغال از جمله دامپروری و ورود به بخش های صنعتی داشته است که همه این اقدامات در جهت کمک به توانمندسازی مناطق شهری و روستایی آن محسوب می شود.

مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی اظهار کرد: همچنین در شهرستان خلیل آباد ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به منظور اشتغالزایی تخصیص داده شد که خوشبختانه توانسته اشتغال قابل توجهی ایجاد کند.

آسوده با اشاره به این نکته که شرایط و مسایل اقتصادی موجب شده تا بعضی از خانواده ها دچار مشکل شوند، یاداور شد: یکی از رسالتهای این نهاد توانمند کردن خانواده ها در بخش هایی مانند اشتغال است که دچار مشکلات اقتصادی شده اند و کمیته امداد برمحورتوانمندی خانواده ها سعی داردتا مددجویان به استقلال مالی وشرایط خوب زندگی برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار