برای مقابله با شیوع کرونا
سفارت جمهوری آذربایجان در ایران اعلام کردکه مرزهای زمینی خود با جمهوری اسلامی ایران را به صورت موقت و به مدت دو هفته بسته است.
کد خبر: ۸۲۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 02 March 2020

به گزارش تابناک اردبیل، دفتر وزارت امور خارجه در استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: این سفارت اعلام کرد که برای بازگشت اتباع ۲ کشور با هماهنگی طرفین، اقدام لازم انجام شده و آنها از طریق مرزهای مشترک به وطن خود مراجعت خواهند کرد.

سفارت جمهوری آذربایجان در ایران اعلام کرده که در مواقع ضروری و بر اساس اهداف بشردوستانه اقدام به صدور ویزا برای اتباع جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.

این سفارت اعلام کرده که باکو با سازمان بهداشت جهانی و کشورهای دوست همکاری‌های خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد داد.

در این حال فرماندار بیله‌سوار مغان نیز گفت: محدودیت تردد در گمرک بیله سوار تنها درباره تردد مسافران بوده و صادرات و واردات از این گمرک همچنان وبدون مشکل خاصی در جریان است.

قبادی افزود: بر اساس اعلام سفارت جمهوری آذربایجان در تهران تردد مسافر از مرز زمینی بیله‌سوار از ساعت ۱۶ شنبه دهم اسفند متوقف شده است.

وی گفت: با پیگیریهای مقام‌های وزارت امور خارجه کشورمان ، جمهوری آذربایجان اجازه خروج اتباع ایرانی را از طریق مرز زمینی بیله‌سوار مغان می‌دهد.

بیله‌سوار مغان در شمال استان اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

پیش از این روزانه تا سه هزار نفر از اتباع جمهوری آذربایجان از طریق مرز وگمرک بیله‌سوار وارد کشورمان می‌شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار