نماینده ولی فقیه در بازدید از شرکت معماران تجارت آفتاب:
نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان از شرکت معماران تجارت آفتاب بازدید کرد.
کد خبر: ۸۲۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ 26 February 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ضمن بازدید از سایت تولید این شرکت در جمع کارکنان و پرسنل این پالایشگاه ضمن تبریک به مدیران و کارکنان این شرکت گفت: با تلاش بی وقفه مدیران و پرسنل مجموعه تجارت آفتاب شاهد رشد فزاینده  تولید و صادرات این شرکت در طی چند سال گذشته بوده ایم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس  تصریح کرد، کشور هم اکنون در میدان مبارزه همه جانبه در بحث اقتصادی و در حال تبدیل شدن به اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی  خاطر نشان کرد، رهبر انقلاب فعالان اقتصادی را مجاهدان جنگ اقتصادی می دانند ولی متاسفانه هنوز بعضی از مسئولین ما در دولت به این نتیجه نرسیده اند که ما در جنگ اقتصادی هستیم، زیرا ما امروز نمی توانیم کشور را در حالت معمول اداره کنیم اینجا نیاز به فرمانده قرارگاه و ساز و کار آتش به اختیار دارد ‌.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود:  متاسفانه هنوز دستگاه های اجرایی درک درستی از شرایط اقتصادی ندارند و بالطبع بخش خصوصی گلایه های به حقی از شرایط دارند .
وی در جمع مدیران  شرکت معماران تجارت آفتاب اذعان داشت: خوشبختانه دیدگاه مدیران این مجموعه، نگاه همه جانبه است یعنی نگاهی مکعبی نه مسطح ، مکعبی به این معنا که فقط به بحث اقتصادی توجه ندارند و ایجاد همه ابعاد حتی بعدهای پنهان مورد توجه است و این رویکرد باعث بوجود آمدن بنگاه موفق اقتصادی همچون این شرکت شده است.
وی با اشاره به  تاکیدات  مقام معظم رهبری در حمایت از بخش تولید و بالاخص تولید بخش خصوصی اظهار داشت: تنها با حمایت از بخش های خصوصی است که می توانیم از این پیچ تاریخی به سلامت گذر کنیم فلذا دولت باید تمام تلاش خود را بکار بندد تا موانع را از سر راه بردارد و بدیهی است با متورم شدن دولت، آسیب بزرگی به بخش خصوصی و تعاونی وارد می شود.
وی خطاب به پرسنل این شرکت افزود: شما عزیزان با باوری عمیق که خود را  در حال جنگ اقتصادی  می بینید وارد این پالایشگاه معتبر و بسیار خوب در سطح کشور شوید و تلاش کنید تا سطح خودتان را هر روز بالا ببرید زیرا که اقتصاد ما فقط با حمایت از تولید و بخش خصوصی تقویت می شود و بدیهی است که دولت می بایستی به دور از تصدی گری، از نگاه تنگ نظری خود را برهاند و وظیفه خود که همانا، حمایت، هدایت و نظارت است را انجام دهد  .
وی در پایان گفت: از این بازدید روحیه مضاعفی گرفتم و به حق فردی که بیشترین حمایت را از بخش خصوصی و بخش تولید در این استان می نمایند شخص آقای همتی استاندار محبوب هستند.
وی همچنین در خلال بازدید از فاز توسعه این شرکت در  شمال پالایشگاه بندرعباس خاطر نشان کرد که بایستی دولت حمایت کند تا مشکلات حل شده و صنایع پایین دستی نفت به کنار پالایشگاه بندرعباس منتقل شوند تا به توسعه و اشتغالزایی هر چه بیشتر منطقه و مردم  این استان کمک شایانی شود. همچنین در  ابتدای این دیدار مهندس  شجاعی از مدیران شرکت معماران تجارت آفتاب ضمن خوشامدگویی به حضار و میهمانان گرامی گفت:اگر مشکلات در مسیر رشد این شرکت نبود هم اکنون تعداد بسیار بیشتری از جوانان  برومند و مستعد  هرمزگانی را صاحب شغل و درآمد کرده بودیم و این مهم با حمایت های لازم از جانب مسئولان استانی مسلما در آینده امکان پذیر است.
لازم به توضیح است شرکت معماران تجارت آفتاب با بیش از پنج سال سابقه در شهرک صنعتی خلیج فارس با اشتغالزایی بیش از هزار نفر مستقیم موفق به صادرات افزون بر ۲۰۰ میلیون دلار فرآورده نفتی گردیده است بنحوی که طبق آمارهای موجود رتبه ۹۶ را در بین کلیه شرکت های برتر ایران بدست آورده و در حال توسعه روزافزون می باشد .
همچنین از فازهای توسعه ای این شرکت می توان به ساخت بزرگترین پالایشگاه مقیاس کوچک ایران در سطح بخش خصوصی کشور و ایجاد مستحدثات و مخازن ذخیره سازی در ضلع شمال پالایشگاه بندرعباس اشاره کرد.
همچنین لازم بذکر است این شرکت جزو بزرگترین خیرین و مدرسه سازان استان محسوب می شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار