سجاد طاهری در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گفت: برای تحت پوشش قرارگرفتن حداکثری مشمولین بیمه روستایی می توانند در یکی از هشت سطح درآمدی حق بیمه خود را پرداخت کنند.
کد خبر: ۸۲۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 01 March 2020

روستاییان و عشایر با توجه به درآمد خود می توانند حق بیمه پرداخت کنند

سجاد طاهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و نیز سازمان تامین اجتماعی هردو حاکمیتی و دولتی اند اظهار داشت: هردو دستگاه تحت نظارت و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که افراد مشمول شرایط صندوق روستاییان با توجه به تمکین مالی خود می توانند یکی از این دو بیمه را برای خود و خانوادشان انتخاب کنند. 

وی افزود: دولت برای اینکه بتواند تمامی اقشار جامعه را تحت پوشش خود ببرد ۸ سطح درآمدی برای روستائیان و عشایر در نظر گرفته تا افراد واجد شرایط قانونی یکی از سطوح و کد مربوطه را انتخاب کنند و نسبت به پرداخت مبلغ حق بیمه سالیانه خود اقدام کنند.

طاهری در پایان تصریح کرد: مبلغ حق بیمه در پایین ترین سطح برای هر فرد ۲۷۰ هزار تومان و در بالاترین سطح ۶۶۰ هزار تومان به صورت سالیانه است‌. لازم به ذکر است که کل مبلغ حق بیمه در سال یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان بوده که مابقی را دولت پرداخت می کند. این بیمه همچون بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت، نقل و انتقال و سابقه حق بیمه را پوشش داده و ارائه خدمات درمانی آن برعهده بیمه سلامت است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار