با حکم وزیر نیرو؛
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۸۲۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 29 February 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی حکمی از سوی مقام عالی وزارت نیرو، علی داودی مهر، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در این استان منصوب شد.
رضا اردکانیان در این حکم بر برنامه ریزی و اجرای کامل دستورالعمل ارتقای هماهنگی بین مدیران استانی صنعت آب و برق، برگزاری جلسات مستمر و منظم شورا، نظارت بر اجرای مصوبات، هماهنگی و همکاری سازنده با مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
وی تشکیل کارگروه برق، انرژی، آب و آبفا در استان، برنامه ریزی به منظور ارتقای جایگاه صنعت آب و برق در سطح استان و نیز برنامه ریزی و هماهنگی در سفرهای هیأت دولت و مقامات نظام مقدس جمهوری اسلامی به استان را از دیگر وظایف رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو عنوان کرد.
اردکانیان در پایان، برنامه ریزی و سازماندهی منابع و امکانات موجود استان در راستای مدیریت بهینه حوادث احتمالی مطابق دستورالعمل‌های تخصصی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو را به عنوان یکی از مواردی عنوان کرد که می‌بایست توسط رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان پیگیری شود.
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو درکهگیلویه وبویراحمدمنصوب شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار