سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره برگزاری لیگ برتر بدون حضور تماشاگران، گفت: فوتبال بدون هوادار زیبنده نیست.
کد خبر: ۸۲۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 29 February 2020

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی پر استرس و نفس‌گیر به ویژه برای تیم ما بود زیرا در استادیومی بازی می‌کردیم که نفتی‌ها در آن باخت نداشتند.

وی ادامه داد: بازیکنانم در نیمه اول خوب کار کردند و سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم اما از آن‌ها بهره نبردیم. در نیمه دوم به گل رسیدیم و انتظار داشتیم بازیکنان‌مان تمرکز بیبشتری داشته باشند تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما متاسفانه نشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی خوبی انجام شد و برای تیم ما جالب بود. امیدوارم نباختن های ما از همین دیدار آغاز شده باشد و در آینده بتوانیم سه امتیاز بازی ها را با تلاشی که بازیکنان‌مان دارند، کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان درباره فوتبال بدون هوادار چیست، عنوان کرد: فوتبال بدون هوادار زیبنده نیست، هواداران یک تیم، یک تا دو هفته منتظر می‌مانند تا بازی‌های تیم‌شان را از نزدیک ببینند و از سه چهار روز قبل و حتی سه چهار روز بعد از بازی نیز در مورد آن صحبت می‌کنند. به هر حال با توجه به اتفاقاتی که در خصوص شیوع کروناویروس وجود دارد، چاره‌ای نیست و مجبوریم به انجام بازی‌های بدون تماشاگر تن دهیم و یکسری مسائل را رعایت کنیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا انجام بازی‌های فوتبال در چنین شرایطی صلاح است؟ گفت: اگر اتفاقات ناگواری در جامعه رخ می‌دهد، باید همه برای ریشه‌کن کردن آن بسیج شوند و نمی‌شود در یک جایی بازی صورت بگیرد و در شهری دیگر نه. من موافق انجام بازی ها به خاطر سلامت جامعه نیستم. از آن طرف هم می‌توانیم ادعا کنیم که مسابقات انجام شود، زیرا تماشاگری به ورزشگاه نمی‌آید. در هر صورت اگر قرار است مسابقات را تعطیل کنند، تعطیل کنند تا ببینیم سرانجام چه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید امروز پیکان یک بازی خشن را در دستور کار داشت و برخی بازیکنان تمارض می کردند، عنوان کرد: در این دیدار دو سه بار بازیکنان من روی زمین افتادند و اصلا هم بازی خشن نبود زیرا ما فقط یک اخطار گرفتیم. بازی خشن به صورتی است که سه اخراجی و چهار پنج بازیکن دارای کارت زرد داشته باشیم.

به گزارش ایسنا همچنین مدیر رسانه‌ای تیم پیکان پیش از صحبت‌های عبدالله ویسی، اظهار کرد: اگر بازی بدون تماشاگر است، باید این موضوع از طرف تیم میزبان رعایت شود اما در این دیدار چند نفر در داخل استادیوم و پشت نرده‌ها حضور داشتند که تمرکز کادر فنی تیم ما را برهم زدند و صحبت‌هایی داشتند که شایسته مردم خوب خوزستان و باشگاه نفت مسجدسلیمان نبود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار