بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به دلیل ترس از بیماری کرونا او و همبازیانش در یک هفته گذشته روی تمرین تمرکز نداشتند.
کد خبر: ۸۲۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 29 February 2020

بختیار رحمانی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که این چند هفته را تحمل کردند. متاسفانه بعد از رفتن اسکوچیچ صدمه خیلی بدی دیدیم و نتایج خوبی نگرفتیم. هر چند در دو بازی قبلی موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی متاسفانه استفاده نمی‌کردیم.

او در پاسخ به این پرسش که صنعت نفت تحت هدایت اسکوچیچ چه تفاوتی با صنعت نفت با بهنام سراج دارد هم توضیح داد: شرایط ما خیلی بهتر شده است. ما آن موقع با آن همه سختی نتایج خوبی می‌گرفتیم. الان هم اتفاق خاصی نیفتاده و برای اسکوچیچ هم آرزوی موفقیت می‌کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم با کادر فنی جدید و حمایت مردم نتایج خوبی بگیریم.

رحمانی درباره شرایط خودش هم بیان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم. زمان آقای اسکوچیچ مشکلاتی بود که اگر حرف نزنم بهتر است. من از او حرفه‌ای‌تر بودم. خیلی از بازی ها حقم نبود ولی روی نیمکت می نشستم. الان هم تصمیم آقای سراج است که بازی کنم یا نه. تیم فقط 11 نفر نیست و خیلی‌ها زحمت می‌کشند.

او در پاسخ به این پرسش که اسکوچیچ چقدر می‌تواند حواشی تیم ملی را کنترل کند، گفت: من نمی‌توانم کسی را با کی روش مقایسه کنم. دوستانی که از کی‌روش انتقاد می‌کردند الان خیلی پشیمان شده‌اند. سال‌های سال هم مثل کی‌روش نمی‌آید.

بازیکن صنعت نفت درباره شیوع ویروس کرونا هم گفت: در اینستاگرام و مصاحبه و همه جا گفته‌ام که مگر ما آدم نیستیم؟ ما همه خانواده و بچه داریم. یک هفته است تمرکز نداریم تمرین بکنیم. همه تیم‌ها نگران هستند. ممکن است برنامه ها به هم بخورد ولی الان شرایط خطرناک است. فوتبالیست ها خیلی بیشتر در معرض خطر هستند. ما از آبادان که گرم است به یک شهر سرد می‌رویم و ممکن است که سرما بخوریم. خواهش دارم مسئولان احترام بگذارند. همه تیم‌ها این درخواست را دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار