تارتار:
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به شیوع کروناویروس، گفت: به نظرم بهترین تقویم برای فوتبال، تعطیلی آن است و همین جا باید فوتبال را تعطیل کنیم زیرا فکر نمی کنم جام قهرمانی مهم‌تر از جان انسان‌ها باشد.
کد خبر: ۸۲۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 28 February 2020

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با تیم پیکان، اظهار کرد: پیکان خط حمله بسیار خوبی دارد و البته ضعف‌هایی نیز در خط حمله‌ اش وجود دارد که باید از این ضعف‌ها برای رسیدن به برد استفاده کنیم. در مجموع پیکان تیم قابل احترامی است.

وی با بیان اینکه همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های پایین جدول بسیار سخت‌تر از دیدار با سایر تیم‌ها است، گفت: در چنین دیدارهایی باید بیشتر تلاش کرد تا برنده شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: متاسفانه اتفاقات اخیر پیرامون شیوع کروناویروس، تمرکز را از مردم گرفته است و ورزشکاران نیز از این موضوع مستثنی نیستند. امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال تصمیمات خوبی در این زمینه بگیرند زیرا چیزی مهم‌تر از جان آدم نیست. ورزشکاران هم انسان و نگران خانواده‌های‌شان هستند.به نظرم بهترین تقویم برای فوتبال، تعطیلی آن است و همین جا باید فوتبال را تعطیل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر قرار است فوتبال به تعویق بیفتد، تیم‌ها باید به تمرینات خود ادامه دهند، افزود: در این مدت زمان نیز این امکان وجود دارد که بر اثر انتقال ویروس کرونا اتفاقات بسیاری رخ دهد.

تارتار با تاکید بر این که فکر نمی‌کنم جام قهرمانی مهم‌تر از جان انسان‌ها باشد، ادامه داد: حتی مربیان تیم‌های مدعی حاضر نیستند در چنین شرایطی جام بگیرند و جان خود و خانواده‌های‌شان دچار مشکل شود.

وی اظهار کرد: راهکارهای زیادی برای اتمام مسابقات وجود دارد و باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم که سلامت ورزشکاران اهمیت بسیاری دارد. ما برای سلامت روح و جسم‌مان ورزش می‌کنیم و اگر قرار است در این زمینه به ما آسیب برسد، ورزش نکردن بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: برگزاری مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگران واقعا تصمیم اشتباهی است و مسابقات به صورت بازی‌های دوستانه در خواهد آمد. ما دوست نداریم، بازی‌ها بدون هوادار باشد، زیرا هواداران‌مان عاشق نفت مسجدسلیمان هستند. بازیکنان ما به دلیل اتفاقات اخیر تمرکز کافی ندارند اما در دیدار فردا برای برد وارد زمین می‌شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار