رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: چهار دستگاه آمبولانس برای بیماران مشکوک به کرونا در اهواز آماده سازی شده است.
کد خبر: ۸۲۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 26 February 2020

محمدامین زرگر بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با موضوع «کرونا ویروس» اظهار کرد: در حال حاضر آمبولانس‌های مدل ۳۱۵ بنز در اهواز وجود دارند که آمبولانس‌های بسیار مجهز و خوبی هستند.

وی افزود: این آمبولانس‌ها برای انتقال بیماران مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا در نظر گرفته شده‌اند ولی در حال حاضر تعداد اعزام بیماران مشکوک به این اندازه زیاد نیستند.

زرگر با اشاره به اینکه در صورت نیاز تعداد آمبولانس‌های فعلی اختصاص داده شده برای انتقال بیماران مشکوک را افزایش می‌دهیم، بیان کرد: ۳۳ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در اهواز داریم.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: استان خوزستان ۲۱۷ دستگاه آمبولانس فعال دارد ولی تاکنون بار مراجعات افراد مشکوک به ویروس کرونا آن‌قدر زیاد نیست که تعداد دستگاه‌های اختصاص یافته به این موضوع را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: هم اکنون چهار آمبولانس به صورت اختصاصی برای بیماران مشکوک به کرونا در اهواز آماده سازی شده‌اند و در شهرهای زیر مجموعه این دانشگاه نیز در هر شهر یک دستگاه آمبولانس تجهیز شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار