کد خبر: ۸۲۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ 25 February 2020

باسمه تعالی

حلول ماه نورانی و پرکت رجب بر همگان مبارکباد

با سلام و صلوات به پیشگاه با عظمت رسول مکرم اسلام صلوات الله علیه و ائمه ی معصومین سلام الله علیهم اجمعین و با درود به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت روح الله خمینی رحمه الله علیه و عرض سلام و درود به مردم صبور، مظلوم، قدرشناس و ولایتمدار شهرستانهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه.

حضور حماسه ساز و آگاهانه و مشارکت موثر شما در انتخابات دوم اسفندماه برگ زرین دیگری را در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رقم زد. حضوری که علیرغم همه کمبودها، نارسایی ها و مظلومیتهای موجود در استان زرخیز خوزستان، دشمنان را مایوس و نا امید و دوستداران نظام اسلامی راشادی بخشید.

بی تردید برنده این انتخابات شما مردم شریف هستید که با اطمینان به فضل الهی و در قالب نظام مردم سالار دینی برای گشودن راه عزت و توسعه حقیقی شهرستانهای چهارگانه، گام مهمی را برداشتید و یقینا با حضور پرشور و حماسی مجدد خود در روز ۲۹ فروردین حماسه شکوهمند دیگری را در مشارکت سیاسی خود و بیعت مجدد با نظام اسلامی خلق کرده و به نمایش خواهید گذاشت.

اینجانب علیرغم همه بی مهری ها و بداخلاقی ها و حجم گسترده و کم سابقه تخریبها که توسط عده محدودی علیه این خادم کوچک تان صورت پذیرفت. ضمن احترام به خواست و اراده مردم، به عزیزانی که مورد اعتماد شهروندان و روستائیان عزیز قرار گرفته و موفق به حضور در عرصه خدمت شدند، تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق می نمایم و برای سربلندی ایشان در پیگیری مطالبات و مشکلات عدیده حوزه انتخابیه، از صمیم قلب دعا می کنم.

لازم می دانم از تمامی اقشار محترم و بزرگوار، خصوصا خانواده معزز شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز و همه گروهها و تشکل ها و اصناف مختلف که در ایجاد این شور و شعور انقلابی و ملی نقش مهمی را ایفا نمودند، مراتب قدرشناسی و سپاس خود را اعلام نمایم.

همچنین از نماینده محترم ولی فقیه، استاندار محترم، هیات نظارت شورای نگهبان و سایر متصدیان انتخابات، خصوصا فرمانداران محترم، هیات اجرایی و نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیجیان سلحشور که زمینه برگزاری این انتخابات را فراهم کردند، قدردانی می نمایم.

جا دارد از همه حامیان و طرفداران صدیق، باوفا و باصفایی که مخلصانه این حقیر را مرهون و مدیون الطاف و محبتهای بی دریغ خود نمودند و مجاهدانه و صادقانه بی هیچ منتی زحمات فراوانی را متحمل شدند و در این شرایط خاص توانستند با تلاش و عزم و اراده خود قریب ۲۵ هزار نفر را پای صندوقهای رای بیاورند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

خداوندا آنچنان به ما عظمت روح و تقوا عطا کن که همه وجود خود را با عشق و رغبت قربانی حق کنیم.

خداوندا ما را از گرداب خودخواهی ها و از گردباد هوا و هوس ها نجات ده و به ما قدرت ایثار عطا کن و در این لحظات سخت امتحان، نور ایمان را برقلب ما بتابان و ما را از لغزش نگاه دار.

خدایا ما را قدرت ده که طاغوت خود پرستی را به زیر پا افکنیم و حق و حقیقت را قربانی منفعت های شخصی نکنیم.
آمین یا رب العالمین
والعاقبه للمتقین.

 

خادم مردم اهواز
سیدرضا فلاحی مقدم
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات از حوزه انتخابیه *اهواز، کارون، باوی و حمیدیه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار