رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان عنوان کرد:
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی، از نظر کمی و کیفی در استان خوزستان رشد قابل توجهی داشته است.
کد خبر: ۸۲۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 24 February 2020

سید علیرضا علوی در آیین دومین جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان که در محل مرکز آموزش جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان از بهمن ماه سال ۷۷ پذیرای دانشگاه جامع علمی کاربردی و اولین ورودی های دانشگاه جامع علمی کاربردی بود و جای بسی خرسندی است که امروز دانشگاه علمی کاربردی، از نظر کمی و کیفی در استان خوزستان رشد قابل توجهی داشته است.

علوی افزود: این دانشگاه، دانش‌آموختگان خوبی دارد و بخشی از اساتید جهاد دانشگاهی خوزستان از دانش آموختگان همین دانشگاه هستند و باز هم جای بسی خوشحالی است که این دانشگاه نیروهای خوبی را برای خدمت به کشور تربیت کرده است، امیدوارم این مسیر با مدیریت خوبی که دانشگاه دارد و شاهد تحولات خوبی بودیم، موفق تر پیش برود.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد که حوزه آموزش عالی بخشی از فعالیت هایش است، آمادگی دارد در کنار دانشگاه جامع به خصوص در حوزه اشتغال و مهارت افزایی دانش‌آموختگان قدم هایی بردارد.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان اذعان کرد: زیرساخت‌های خوبی در حوزه فعالیت پژوهشی و اشتغال دانش آموختگان داریم که می توانیم با همکاری دانشگاه جامع، خدماتی به دانشجویان و دانش‌آموختگان ارائه بدهیم.
وی با یادآوری دوران دانشجویی بسیاری از اساتید حاضر در آیین دانش آموختگی، اظهار کرد: امروز یکی از روزهای ماندگار دوران تحصیل و زندگی هر فرد، یعنی روز دانش آموختگی است که در سال‌های گذشته، همه ما این روز را تجربه کرده ایم.

علوی در ادامه با بیان این که دانش‌آموختگان باید قدردان اساتید و پیشکسوتان باشند، افزود: دوران تحصیل فراز و نشیب و شیرینی های خاص خود را دارد اما دو درس را نباید فراموش کرد؛ اول این که باید قدردان کسانی باشیم که برای ما این فرصت را فراهم کردند تا بتوانیم در عرصه آموزش عالی قدم برداریم؛ یعنی به خانواده‌ها و اساتیدی که حق استادی به گردن ما دارند و دوستانی که در این مسیر همراه ما بودند ادای احترام کنیم. امید به اینکه این مرحله، مقدمه ای برای قدم های بزرگتر و خدمت به ایران اسلامی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار