لیگ برتر فوتبال بانوان کشور؛
دیدار تیم‌های قعر جدولی آویسا خوزستان و سینا بوشهر در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به سود نماینده خوزستان به پایان رسید.
کد خبر: ۸۲۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 24 February 2020

تیم آویسا از ساعت صبح روز، چهارم اسفندماه در ورزشگاه تختی اهواز پذیرای تیم سینا بوشهر بود.

تیم‌های آویسا و بوشهر در حالی امروز به مصاف هم رفتند که به ترتیب در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند و برد در این دیدار می‌توانست کمی دو تیم قعرنشین لیگ را به ادامه مسابقات امیدوار کند.

شاگردان فروزان سلیمانی بازی را بهتر از بوشهری‌ها آغاز کردند و در دقیقه ۱۳ موفق شدند توسط قریشوند به گل برسند. بازی در این نیمه رو به پایان بود که داور در صحنه‌ای که تردید داشت توپ در محوطه جریمه تیم میهمان به دست بازیکن بوشهر برخورد کرده است یا خیر، بازی را متوقف کرد اما پس از مشورت با کمک خود، ضربه دروازه را اعلام کرد. این تصمیم داور اعتراض تیم آویسا و هواداران این تیم خوزستانی را در بر داشت.

نیمه اول با یک گل به سود آویسا خوزستان به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز دختران آویسا که انگیزه بسیاری برای برد و سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول داشتند، بازی را خوب شروع کردند و مریم شمال‌نسب در دقیقه ۴۸ گل دوم تیم خوزستان را به ثمر رساند.

پنج دقیقه بعد نیز تیم بوشهر یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد.

تلاش‌های دو تیم برای گلزنی ادامه داشت تا این که در دقیقه ۸۴، قریشوند گل دوم خود و گل سوم آویسا را وارد دروازه بوشهر کرد.

تیم بوشهر نیز که نمی‌خواست بدون امتیاز اهواز را ترک کند، تلاش خود را برای گلزنی بیشتر کرد تا این که در دقیقه ۸۸ به گل دوم خود رسید.

این بازی در ادامه گلی در بر نداشت و بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود دختران آویسا خوزستان به پایان رسید.

با این برد آویسا خوزستان هفت امتیازی شد ولی در همان رده یازدهم جدول رده‌بندی باقی ماند. این برد تیم خوزستان را برای بقا در لیگ برتر کمی امیدوارتر کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار