رقابت‌های لیگ دسته اول به مقطع حساس خود رسیده است.
کد خبر: ۸۲۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 23 February 2020

 

جنگ داغ بالا و پایین جدول در رقابت‌های لیگ یک

رقابت‌های لیگ دسته اول به مقطع حساس خود رسیده است.

به گزارش ایلنا، هفته بیست‌و‌پنجم لیگ یک امروز با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که به‌احتمال زیاد مسابقات این هفته به‌خاطر بحث بیماری کرونا، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. در مهم‌ترین بازی این هفته، مس رفسنجان صدرنشین رقابت‌ها که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید، میهمان داماش گیلانیان است.

مس رفسنجان هفته گذشته توانست همشهری خود را شکست دهد و به 3 امتیاز ارزشمند برسد اما داماش مقابل نود ارومیه تن به شکست داد تا مسی‌ها امید زیادی به کسب امتیاز مقابل این تیم گیلانی داشته باشند. البته شاگردان محمد ربیعی به‌خوبی می‌دانند نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیرند و بدون شک با تمام قوا برابر حریف قرار می‌گیرند.

در دیگر بازی مهم این هفته، مس کرمان میزبان گل‌ریحان البرز است. مس کرمان که با هدایت مجتبی حسینی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و به جمع مدعیان صعود اضافه شده، امروز میزبان تیمی است که به‌تازگی دچار تغییر و تحول در کادر فنی‌اش شده.

گل‌ریحان که با محمد نصرتی نتایج خوبی به دست آورد، بعد از تغییر مالکیت دچار تغییرات در کادر فنی هم شد و به این ترتیب ابراهیم طالبی جای نصرتی را گرفت. حالا تیم مس کرمان که به‌تازگی از بازی سنگین با تراکتور در جام حذفی برگشته باید از گل‌ریحان میزبانی کند. مسی‌ها به‌خوبی می‌دانند اگر در این بازی به پیروزی نرسند ممکن است چند پله در جدول سقوط کنند.

در صورتی که گل‌ریحان در این بازی برنده شود، می‌تواند جای مس کرمان را در جدول بگیرد و در واقع این بازی، یک بازی 6 امتیازی به حساب می‌آید. نود ارومیه تیم سوم جدول است که نگاه خاصی به رده دوم دارد. نود ارومیه با وحید بیات‌لو این فصل نتایج خیلی خوبی به دست آ‌ورده و از اول فصل جزو مدعیان بوده. این تیم تنها یک امتیاز با مس کرمان فاصله دارد و امیدوار است گل‌ریحان بتواند از شاگردان مجتبی حسینی امتیاز بگیرد تا به رده دوم برسند.

نود ارومیه این هفته میهمان ملوان است. البته نود ارومیه مقابل شاگردان محمد احمدزاده هم کار سختی خواهند داشت. خوشه‌طلایی ساوه یکی دیگر از تیم‌هایی است که امید دارد لیگ برتری شود. این تیم که به‌تازگی رده دوم جدول را از دست داده، میهمان آرمان‌گهر است که در رده سیزدهم قرار دارد و نه خطر سقوط را حس می‌کند و نه امیدی به لیگ برتری شدن دارد.

آلومینیوم اراک هم باید مقابل بادران قرار بگیرد. جدال این 2 تیم نقش مهمی در جدول رده‌بندی بازی خواهد کرد. آلومینیوم که همین هفته هم شانس دارد به رده دوم جدول برسد، مقابل بادران بازی دارد که این روزها خیلی خوب نتیجه می‌گیرد و به‌دنبال رسیدن به رده‌های بالای جدول است. در این بازی هم اگر بادران پیروز شود می‌تواند جای حریف خود را در جدول بگیرد. فجرسپاسی شیراز که این روزها شرایط خوبی ندارد مقابل سرخپوشان پاکدشت بازی دارد و تلاش می‌کند به 3 امتیاز برسد. فجری‌ها در هفته‌های اخیر تنها 2 امتیاز کسب کردند و از صدر جدول به رده هشتم رسیدند که عجیب است.

البته فجری‌ها همچنان روی کاغذ شانس صعود دارند و اگر بتوانند این طلسم نبردن را بشکنند شاید بتوانند به خواسته خود که صعود است برسند؛ هرچند این اتفاق خیلی سخت و بعید است. قشقایی دیگر تیم شیرازی است که مقابل استقلال خوزستان باید به میدان برود؛ مقابل تیمی که در هفته‌های اخیر با امیر خلیفه‌اصل نتایج نسبتاً خوبی گرفته و حالا به‌دنبال تداوم آن است. شهرداری تبریز تیم قعر جدولی هم میزبان نیروی زمینی تهران است اما از همه این بازی‌ها بگذریم، به بازی حساس و مهم رایکای بابل و سپیدرود رشت می‌رسیم. این بازی به‌گونه‌ای دربی است و حساسیت‌های زیادی دارد. این بازی، جدال تیم‌های همسایه در جدول هم هست که برای نیفتادن تلاش می‌کنند و به‌دنبال 3 امتیاز هستند؛ تیم‌های شمالی که این فصل شرایط خوبی نداشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار