طی پیامی مشترک
نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی طی پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۲۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 22 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان آذربایجان غربی ،نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی طی پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است:


حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم ولایتمدار، استان آذربایجان غربی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از عشق و علاقمندی به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه آحاد مختلف مردم باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان سرافراز بویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی وافر به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و اسلام را به همراه دارد.

اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران بزرگ اسلامی برگزار شد، نوید قدم‌های محکم و استوار برای پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیاده سازی گام دوم انقلاب خواهد بود و امید است در چهار سال پیش رو با همت و اراده منتخبان ملت شاهد تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری باشیم.

مجددا ضمن قدردانی از همه آحاد مردم شریف استان آذربایجان غربی، از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از مسئولین هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیرو‌های امنیتی و انتظامی و بویژه اصحاب رسانه و تلاشگران رسانه ملی و صدا و سیمای استان که در برگزاری پرشور مردم و به تصویر کشیدن حضور انقلابی آنان نقش خود را بخوبی ایفا نمودند تقدیر و تشکر می‌نماییم.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبان مردم و همچنین افرادی که نتوانستند در جمع منتخبان برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی قرار بگیرند میخواهیم ضمن حفظ اتحاد و همدلی، رقابت‌ها را به رفاقت بدل کرده و همبستگی و تلاش خود را برای بهبود وضعیت استان در تمامی زمینه‌ها بکار بگیرند

سید مهدی قریشی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

محمد مهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار