امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: نمایندگان منتخب دلسوز جامعه باشند و فقط دغدغه حزب و گروه نداشته باشند.
کد خبر: ۸۲۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 21 February 2020

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم به وظایف خود در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف عمل کرده اند و نمایندگان منتخب مردم نیز باید دغدغه و دلسوزی برای مردم داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند دلسوز برای جامعه باشد، خودمحور نباشد و تمام هم و غمش حزب و گروه نباشد بلکه دغدغه او خدمت به اسلام و مسلمین باشد.

ناصری از مردم نیز خواست: در مقابل شایعات و سختگیری‌ها، صبر و استقامت داشته باشند و برای داشتن آینده‌ای بهتر تلاش کنند و اگر اینگونه باشد همه توطئه‌ها خنثی می‌شود.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت الهی داده است، افزود: بر اساس وعده خدا هر کدام ما برای خدا کار کنیم، خداوند ما را یاری خواهد کرد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه کشور ما با توکل به خدای متعال و اطاعت از رهبری در صراط مستقیم قدم برداشته است، عنوان کرد: هر کجا از رهبری تبعیت کرده ایم، آنجا موفق بوده ایم.

ناصری ادامه داد: هر کجا ضربه خورده ایم، علتش غفلت از خدا و غافل شدن از مسیر مستقیم است.

خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی سیاست‌های غلط بیان کرد: زمانی شعار فرزند کمتر زندگی بهتر را مطرح کردند در حالی که خدا روزی رسان است و این شعار غلط و غفلت از خدا، امروز پیر شدن جمعیت را برای ما به ارمغان داشته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار