/روز انتخاب/
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری که امروز روز جهاد عمومی است، همه مردم باید پای صندوق‌های رای بیایند تا ان‌شاالله به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگویند و زمینه را برای پیشرفت کشور آماده کنند و نمایندگان انقلابی و متدین و کارآمد انتخاب شوند و یک مجلس اسلامی انقلابی تشکیل شود و از نتیجه آن به تدریج دولت انقلابی سر کار بیاید.
کد خبر: ۸۲۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 21 February 2020

آیت‌الله محسن حیدری پس از انداختن رای خود در صندوق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد جوادالائمه اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز به ما توفیق داد برای انجام عبادتی بزرگ؛ یعنی انداختن رای به صندوق به مسجد جوادالائمه بیاییم.

وی ادامه داد: انداختن رای امروز یک عبادت است؛ مومنین با وضو پای صندوق‌های رای می‌آیند تا رضایت خدا و آقا امام زمان(عج) را جلب کنند و به ندای شهدا و امام راحل لبیک بگویند و سیلی محکمی به صورت آمریکا بخوابانند؛ آمریکایی که شهدای ما به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به شهادت رسانید.

حیدری گفت: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری که امروز روز جهاد عمومی است، همه مردم باید پای صندوق‌های رای بیایند تا ان‌شاالله به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگویند و زمینه را برای پیشرفت کشور آماده کنند و نمایندگان انقلابی و متدین و کارآمد انتخاب شوند و یک مجلس اسلامی انقلابی تشکیل شود و از نتیجه آن به تدریج دولت انقلابی سر کار بیاید. وقتی مجلسی انقلابی و دولت انقلابی داشته باشیم و پابه‌پای رهبری حرکت کنیم، قله‌های پیشرفت یکی پس از دیگری برای ملت ایران فتح خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار