کد خبر: ۸۲۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ 20 February 2020

با عرض سلام و درود به پيشگاه مردم شريف ايران، بلاخص مردم هميشه در صحنه‌ی ديار جنگ و خون، اهواز مظلوم.
اکنون که در ابتدای پنجمین دهه انقلاب اسلامی هستیم، کشور عزیزمان به لحاظ شاخص‌های اقتصادی، فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و آزادی‌های مدنی در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد و در این میان، استان خوزستان بیش از سایر استان‌ها تحت تأثیر این آسیب‌ها قرار گرفته است. لذا لازم است که برای بهبود شرایط حاضر، در سیاست‌های کلان کشور و استان محروم‌مان بازنگری شود.

مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان انتخابی نظام در تغییر این روند و اصلاح رویه‌ها یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور است و از این منظر، اهمیت انتخابات در این دوره، دو چندان است.

از همین رو ائتلاف "براي ايران" از همه‌ی آحاد مردم شريف اهواز، باوی، کارون و حمیدیه دعوت مي‌كند با حضور حداكثری خود در پای صندوق‌های رای، بار ديگر برای تعيين سرنوشت خود و رقم زدن آينده‌ای روشن قدمي محكم برداشته و اعلام نمايند علی‌رغم تمام دلخوری‌ها از مسائل داخلی كشور و رد صلاحيت‌های گسترده‌ی صورت گرفته، حاضر نیستند از حق تعیین سرنوشت خود عقب‌نشينی کنند و زمام مجلس را به دست افرادی كه مسبب اصلی چنين وضعيتی هستند، بسپارند.

همه‌ی ما در روز جمعه دوم اسفند ماه، با شعار "آشتی ملی،صلح جهانی" با راي دادن به افراد ليست زير اتحاد خود را نشان می‌دهيم.

۱- دكتر محمد مدرسی
۲- مهندس عبدالجبار یکتا سواری ‌
۳- دكتر همايون یوسفی

در آخر نیز اعلام می‌داريم اين مشاركت به معنای پذیرش شرایط حاکم نيست. دستگاه‌های مربوطه بدانند چيزی نمی‌تواند در برابر عزم ملی مردم ايران عزيز مقاومت كند و شركت در انتخابات تنها اميد ما براي خروج از اين بحران‌ها و قرار دادن كشور بر ريل سازندگی و پيشرفت است.

حزب پیشرو اصلاحات
حزب آزادی
حزب عدالت و آزادی
حزب مر‌دم‌سالاری
مجمع نیروهای خط امام (ره)
حزب همبستگی دانش آموختگان ایران
حزب کارگزاران سازندگی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار