کاندیداد مجلس یازدهم عنوان کرد : با پشتکار ، تلاش وتجربه اندوخته خود برای خدمت به مردم حوزه انتخابیه جنوب وارد میدان شده ام .
کد خبر: ۸۲۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۴ 20 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد اله چراغی در جمع مردم دهلران گفت : امروز مردم از صحبت های کلیشه ای بدون پشتوانه علمی و موردی مردم خسته شده اند .

وی بیان داشت : حوزه جنوب خانه ، سرزمین و وطن من محسوب می شود هرکسی که پیگیر شخصیت من و شخصیت خانوادگی علمی ، وعملی من باشد قطعا از مردم عزیز این حوزه پیگیر می شود .

وی بیان داشت : بنده با خدای خودم عهد بسته ام که یاور مردم باشم وبه هیچ عنوان از مردم عزیز فاصله نگیرم آن روزی که مسئولین از مردم فاصله بگیرند روز مرگ مدیر ومسئولین است.

چراغی افزود : به هیچ عنوان قبول ندارم کسی که نماینده مجلس و نماینده مردم باشد ادعا کند که از بنده کاری بر نمی آید نماینده مردم می تواند تلاش کوشش ورصد کند چرا که کار نماینده همین است .

این کاندیدا گفت : نماینده در کنار قانون گذاری درست وصحیح ، پیگیری امورات کشور ومنطقه نظارت مستمر ودقیقی داشته باشد آن چیزی که نقطه قلب وقوت مردم است ومردم از آن انتظار دارند باید پیگیری کند .

چراغی تصریح کرد : اگر با رای شما مردم راهی مجلس شوم کوچک وخادم شما به هیچ عنوان اجازه نمی دهد که نمایندگان آن دور بزنند ونماینده ای نیستم که بخواهم از رای مردم سوء استفاده کنم.

این کاندیدا مجلس یازدهم گفت : منطقه دهلران با تمام پتانسیل وزیر ساخت هایی که دارد هنوز متاسفانه تحقیر شده است جوانان عزیز ما تحقیر شده اند وقطعا پیگیری لازم را انجام خواهم داد دهلران باید به جایگاه اصلی و واقعی خود برگردد .

وی گفت : معتقد هستم نفت گاز پتروشیمی وکشاورزی که دهلران قطب کشور واستان محسوب می شود باید سهمیه آنها سر سفره مردم دهلران بیاید.

وی تصریح کرد : ما نیاز داریم کار گذاری در مجلس ورود کند بدون ترس وبا شجاعت با نگاه غیر حزبی وبدور از وابستگی سیاسی وجناهی پیگیر مطالبات عمومی مردم باشد وبدون شک اگرخادم شما با کمک شما راهی شود مسیر مطالبه گری مردم حوزه انتخابیه را در پیش خواهم گرفت .

وی گفت : همه کسانی که من را همراهی می کنند از جنس خود شما هستند وصاحبان قدرت وثروت نیستند که عمر چهارسال نمایندگی و زندگی خود ومردم حوزه انتخابیه را صرف آنهابکنم جانم را به فدای مردم عزیزم وقشر ضعیف جامعه که جز خطوط قرمز بنده محسوب می شود خواهم داد .

وی گفت : حوزه جنوب خسته است و دهلران خسته تر از همیشه هرروز وشب پیگیر کار مردم ومطالبات می شوم 13سال سابقه مدیریتی در خوزستان دارم وبا افتخار خادم مردم بودم .

چراغی  گفت : در طول سالهای اول که در بیمارستان خوزستان مشغول شدم بسیاری از همشهریان به من مراجعه می کردندو من خوشحال می شدم ولی بعد از مدتی متوجه شدم مشکلات زیاد در حوزه درمان باعث شده مردم دیار با نبود امکانات راهی شهر های هجوار می شوند بسیار ناراحت شدم و هنوز هم ناراحت هستم چرا که روزانه شاهد مرگ عزیزانم در منطقه دهلران وحوزه جنوب به خاطر برخی مشکلات درمانی و نبود امکانات هستم.

چراغی تصریح کرد : منطقه دهلران با 78درصد میزان باسوادی بالاترین میزان باسوادی را دارد جوانان متعهد پرتوان متخصص که الان درگیر ساز کار اداری هستند 56 تا 60درصد سرمایه منطقه دهلران واگذار شده است و وقتی برسی می کنم بین 40 تا 50درصد نیروهای شرکت های منطقه غیر بومی هستند خط قرمز من نیروهای بومی هستند .

وی گفت :به هیچ عنوان اجازه نخواهم داد به هیچ کاندیدای در مجلس واستانهای همجوار که بخواهد از این سرزمین به فکرمنافع شخصی خود وسایر افراد باشد.

این کاندیدا افزود : مدیریت کسب کار دارم ونیاز منطقه ایجاد کسب کار است ودکترای فیزیولوژی ودرمان دارم معتقد هستم به درمان منطقه چرا که هم درد را می دانم ودرمانش را دارم به خاطر همین مسائل هست که وارد انتخابات شدم آنچه تجربه دارم ویاد گرفته ام آمده ام برای مردم دیارم استفاده کنم.

این کاندیدا افزود : آمده ام که دست روی دست نگذارم تا با تلاش وکوشش خدمت گذار مردم باشم در همین شرایط این روزها روستا های اطرف البته قبل از اینکه ورود بکنم به عرصه انتخابات یک سال نیم سینه به سینه در خدمت عزیزان وبرادران خواهران عزیزم هستم مطالعه میدانی کردم هزینه سنگین پرداخت کردم دوسال تحقیق کردم برسی کردم 12جلد کتاب نوشتم آخرین کتاب بنده در خصوص پارلمان وآینده حوزه جنوب است.

وی گفت : مجلس خانه ملت است ومجلس اداره ملت است مجلس باید قانون گذاری های کشور وزیر ساخت های نظام که بسیار ارزشمند هستند برای نظام باید برای مردم پیاده بکنند مدافع حق وحقوق مردم باشند ودر این راستا بنده هدف گذاری کردم .

چراغی گفت : بنده برای دهلران نکات مهمی در نظر گرفتم مسائل مهم زیر ساختی در نظر گرفتم برای دهلران چون می خواهم تغیر ایجاد کنم وبا پشتوانه شما مردم عزیز نهایت تلاش خود را برای احداث دانشکده پرستاری ومامایی در این شهرستان تمام تلاش خود را انجام خواهم داد .

این کاندیدا افزود : زیرساختهای بهداشت وسلامت مردم باید متحول شود من خودم خیلی شرمنده هستم برای یک سنو گرافی کوچک روزانه با بنده تماس می گیرند برای یک ام آرای ، سیتی اسکن که در حوزه انتخابه وجود ندارد زحماتی کشیده شده است بنده قدردارن خدمات دولت ،نمایندگان ادوار هستم اما این تلاش وکوشش در شان مردم دهلران نیست ودیده نشده است نگاه ها باید به سمت دهلران از حالت کلیشه ای وموردی باید ملی شود ودهلران باید ملی دیده شود.

وی گفت : قطعا تلاش وکوش خود را برای ایجاد کلینیک های تخصصی وایجاد بیمارستان جایگزین ودانشکده پرستاری و امکانات کلینیکی وتشخیصی از مضوعات بسیار مهمی است که در حوزه اتخابیه وشهر دهلران دنبال می کنم واگر سلامت مردم ،روان مردم درست باشد اقتصاد مردم اجتماع مردم وفرهنگ مردم به دنبال دارد این مسائل جز رفاهی وضروریات مردم است که پیگیری می کنم .

این کاندیدا بیان داشت : رونق کسب کار معتقد هستم که باید از این حالت که هست با ید به سمت مدرن پیش برود و ایجاد کسب کار باتوجه به مشاغل زیادی که داریم زیر ساخت های نفت ، گاز وپتروشیمی وکشاورزی که در منطقه وجود دارد باید از حالت سنتی به مدرن تبدیل شود.

چراغی گفت : به شدت دغدغه نسل دهه 60 ، 70 و 80 دارم واستفاده از نیروهای بومی الویت هایی است که دنبال می کنم که بومی جایگزین شود چه کار تخصص هست که نیروی دهلرانی ندارد مگر کارگری تخصص می خواهد ،مگر منشی تخص می خواهد ، ما افراد متخصص در منطقه داریم ولی از جا های دیگه افراد پروازی به منطقه می آیند و میروند بنده اصلا نمی پدیرم واجازه وفرصت نمی دهم.

این کاندیدا گفت : معطوف کردن ذهن تمام مسئولین و همه کسانی که باید پیگیر باشندرا به منطقه تغیر خواهم داد و با ید زنگ خطر باشم برای مسئولین که انشالله در این قضیه کوتاه نیایند .

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های که دوستان فامیل وهمشهریان به من گفتند خسارت 70 میلیارد تومان در سال است که آبگرم به مردم متحمل می کند گفت : متاسفانه آبگرم علاوه وسایل الکترونیکی مردم ، روح مردم هم صدمه دیده است جسم وجان مردم برای من بسیار مهم است چرا باید برای 6میلیارد تومان 70میلیارد تومان خسارت به مردم وارد شود بماند هزینه روح ، روان، هزینه بیماریو افسردگی که غیر قابل شمارش است واین درصورت راه یابی به مجلس این مشکل برای همیشه حل خواهم کرد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار