سرمربی تیم فوتبال تراکتور از آمادگی تیمش برای رویارویی با مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یاد کرد و گفت که سرخپوشان تبریزی در این بازی محکوم به پیروزی هستند.
کد خبر: ۸۲۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳ 19 February 2020

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی تراکتور - مس کرمان، اظهار داشت: بازی‌ها هر روز سخت‌تر از دیروز می‌شوند و ما هم با یک تیم قابل احترام بازی داریم. شرایط جام حذفی کاملاً متفاوت است.

 

وی افزود: ما می‌خواهیم تا آخر این راه را برویم و با تمام احترامی که برای مس کرمان قائلیم، اما فردا محکوم به برد هستیم. بازی‌های جام حذفی واقعاً سخت است، اما تمام سعی و تلاش‌مان را خواهیم کرد که به سلامت از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با درخواست از هواداران این تیم برای حضور در دیدار فردا، خاطرنشان کرد: ما تمام امید و پشتوانه‌مان هوادارانی هستند که برای‌مان سنگ تمام گذاشتند و هفته گذشته نیز در دمای منفی 17 درجه به ورزشگاه آمدند. در این دیدار مقابل مس کرمان، ما بیشتر از دیدارهای قبلی به هواداران‌مان نیاز داریم.

الهامی ادامه داد: از هواداران‌مان ممنونم، اما فردا بیشتر به حمایت آنها نیاز داریم تا از این مرحله عبور کنیم. برد فردا خیلی به ما کمک خواهد کرد. به همین خاطر، با بچه‌ها صحبت کردیم و ان‌شاءالله تمام فکر و ذکرشان را خواهند گذاشت تا فردا برنده از زمین خارج شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا برای بازی فردا بازیکن غایب دارید یا خیر»، گفت: یکی دو بازیکن داریم که وضعیت‌شان به طور کامل مشخص نیست و اینکه فردا آنها را در اختیار خواهیم داشت یا خیر. فعلاً اگر در این مورد صحبت نکنیم بهتر است.

الهامی با اشاره به وضعیت تیم مس کرمان، یادآور شد: تراکتور صد درصد برای بازی فردا آماده است، اما اگر به شرایط مس کرمان هم نگاه کنید، می‌بینید که مس تیمی است که در مرحله قبل، ذوب‌آهن را حذف کرده است. ان‌شاءالله اگر بازیکنان‌مان فردا خودشان باشند، می‌توانیم برنده شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور راجع به آخرین وضعیت ویلیان میمبلا، گفت: میمبلا به تبریز برگشته و مصدومیتش نیز تا حدود زیادی برطرف شده است. با این حال، او هنوز به شرایط بازی نرسیده و یکی، دو بازی دیگر می‌تواند به جمع ما اضافه ‌شود. میمبلا نیز بازیکنی است که می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار