حبیب الله خجسته پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه عموم مردم تعیین‌کننده سرنوشت جامعه و کشور هستند، گفت: دانش آموزان در انتخابات تخصص، توانایی، دانایی، دانش کاندید را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۸۲۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 17 February 2020

Image result for حبيب اله خجسته پور

معاون سیاسی استاندار سمنان پیش از ظهر دوشنبه در همایش حماسه رای اولی‌های استان سمنان به میزبانی اداره کل آموزش‌وپرورش سمنان ضمن بیان اینکه دانش آموزان در انتخابات تخصص، توانایی، دانایی، دانش کاندید را مدنظر قرار دهند، اظهار داشت: آحاد مردم و به‌ویژه رأی اولی‌ها، دست خداوند در عزت بخشیدن به کاندیداها در پای صندوق‌های روی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه انتخابات عرصه‌ای است که افراد خود را برای قرار گرفتن در جایگاهی از حکومت داوطلب می‌کنند، تصریح کرد: دانش آموزان روی اولی باید به این مهم توجه کنند تا به افرادی که روی می‌دهند متناسب با جایگاهی که برای آن داوطلب شدند، تخصص، توانایی، دانایی، دانش و ویژگی‌های متناسب با آن را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قانون دموکراسی برقرار است و مردم تعیین‌کننده سرنوشت جامعه و کشور هستند، افزود: انتخاب فرد اصلح در پای صندوق روی باید در اولویت نخست عموم مردم به‌ویژه روی اولی‌ها قرار گیرد.

خجسته پور در پایان با تأکید بر اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات مهم‌ترین رویکرد دولت در برگزاری این انتخابات است، تصریح کرد: کاندیدا و داوطلب شدن برای در اختیار گرفتن مقامات یک حکومت برای خدمت به مردم درصورتی‌که متناسب با آن جایگاه توانمندی وجود داشته باشد که اقدامی بسیار پسندیده و ارزشمند است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار