معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: استان مازندران از میان ۳۱ استان کشور توانسته رتبه نخست جذب سرمایه گذاری در صنعت تولید انرژی برق را بدست بیاورد.
کد خبر: ۸۲۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 17 February 2020

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، حسن خیریانپور روز دوشنبه در آئین افتتاح میز خدمت در جمع مدیران حوزه برق استان گفت: امروزه صنعت انرژی برق جزء لاینفک زندگی است و زمانی متوجه اهمیت آن می‌شویم که لحظه ای با قطع برق مواجه می گردیم.

وی اصلاح الگوی مصرف را وظیفه همه آحاد جامعه بیان کرد و افزود؛ همه باید برای ترویج فرهنگ بهینه مصرف انرژی برق تمام تلاش خود را بکار بندیم تا از این انرژی پاک نهایت استفاده درست و منطقی به عمل آید و از هزینه های سنگین جلوگیری گردد.

معاون استاندار مازندران اهمیت سرمایه گذاری در صنعت برق را همراستا با صنعت کشاورزی و محصولات غذایی دانست و افزود: تمام زندگی بشری تحت الشعاع انرژی برق است پس این مسئله اهمیت سرمایه گذاری در صنعت برق را برای همه روشن می کند.

خیریان پور سرمایه گذاری ها در نیروگاه های تولید پراکنده و مقیاس کوچک با سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای مازندران بسیار مثبت تلقی کرد و ادامه داد: از این نظر مازندران در میان ۳۱ استان کشور با سرمایه گذاری ۱۷/۵ میلیون یورو رتبه نخست را دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه امور زندگی امروز به برق گره خورده، خدمت رسانی در این حوزه را بسیار مهم و با اهمیت خواند و یادآور شد: امروز در همه ابعاد جامعه برق حائز اهمیت بوده ، چه در صنعت، کشاورزی، مراکز تجاری و خانگی و زندگی مردم، برق نقش خود را به خوبی ایفا نموده که حقیقتا ازهمه دست اندرکاران و متخصصان جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون استاندار مازندران استقرار میز خدمت در سازمانی که مفیدترین و موثرترین خدمت به مردم ارائه می دهد را بسیار اثربخش دانست و استفاده از فن آوری های نوین در سرعت کار واز به کار گیری مجرب ترین، زبده ترین و صبورترین و با حوصله ترین اشخاص که با اشرافیت در کار بتوانند همه امور را با دقت و سرعت بیشتر پیگیری کنند را بسیار ارزشمند خواند.

گفتنی است که از امروز میز خدمت دولت در شرکت توزیع برق مازندران مستقر شده است و بنابر گفته ای مسئولان توزیع برق حدود نیمی از خدمات دولتی در این میز پیگیری و انجام خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار