رئیس پلیس فتا ایلام:
رئیس پلیس فتا ایلام از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت در شبکه‌های اجتماعی برای یکی از شهروندان ایلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 17 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی جمالی اظهار کرد: در پی دریافت یک مرجوعه قضائی توسط یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیام‌های مختلف ضمن توهین، برای وی ایجاد مزاحمت کرده است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از تحقیقات اولیه از شاکی و جمع‌آوری مستندات لازم، شناسایی متهم یا متهمان احتمالی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و انجام اقدامات تخصصی پلیسی ، متهم که باجناق شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا ایلام با اشاره به اینکه متهم در برابر مستندات پلیس به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد، عنوان داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم مشخص شد وی با شاکی باجناق بوده و به دلیل حسادت و رقابت خانوادگی دست به چنین کاری زده است.

جمالی با توصیه به کاربران تاکید کرد: پلیس فتا با تعامل مطلوب با مقامات قضائی برابر قانون با افرادی که امنیت و آسایش شهروندان را در فضای مجازی به مخاطره می‌اندازند، برخورد خواهد کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده جرایم مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به پلیس فتا اطلاع دهند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار