فلاحی مقدم بیان کرد: اگر پای صحبت های مردمی که در مجاورت حوزه های نفتی زندگی می کنند،بنشینیم از چیزی جز تبعیض و عدم توزیع عادلانه خدمات صحبت به میان نمی آورند.ده ها هزار شهروندان اهوازی که در محلات قلعه چنعان،زویه،علی آباد،غیزانیه،برومی،دغاغله،کارون، حصیر آباد و فرهنگیان که در مجاورت ۵۰۰ حلقه چاه نفت زندگی می کنند سهم شان از نفت چیست؟
کد خبر: ۸۲۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 17 February 2020

سید رضا فلاحی مقدم کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دعوت شورای ائتلاف اصولگرایان صنعت نفت در جمع کارکنان نفت گفت؛دست همه مدیران و مسئولین خدوم را می بوسیم.از هر جناح و دسته ای که باشند.

اگر پای صحبت های مردمی که در مجاورت حوزه های نفتی زندگی می کنند،بنشینیم از چیزی جز تبعیض و عدم توزیع عادلانه خدمات صحبت به میان نمی آورند.ده ها هزار شهروندان اهوازی که در محلات قلعه چنعان،زویه،علی آباد،غیزانیه،برومی،دغاغله،کارون، حصیر آباد و فرهنگیان که در مجاورت ۵۰۰ حلقه چاه نفت زندگی می کنند سهم شان از نفت چیست؟ آیا جز دود ، محدودیت ،آلایندگی و خطرات ناشی از همجواری با این چاه هاست. متاسفانه ایجاد امکانات، رفاه،ثروت ،اشتغال و توسعه تنها نصیب غیربومی ها شده است .صد ها هزار خوزستانی در اطراف چاه های نفت زندگی می کنند اما بجای بهره از نفت، آلایندگی خاک ،آب وهوا و آلودگی فلر های نفتی به آنها می رسد. هرچند مدیران نفت معتقدند ۷۰ درصد نیروهایشان بومی هستند

سید رضا فلاحی مقدم در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به وابستگی شدید اقتصاد کشور ما و منابع درآمدی دولت ها به صنعت ملی نفت و فربه سازی دولت ها گفت؛ آنچه در این میان،مغفول مانده است،توسعه،پیشرفت ،محیط زیست و سلامت مردم خوزستان بوده است.

وی در بخش پایانی صحبت هایش و با اشاره به اینکه متاسفانه در اکثر شاخص های توسعه سقوط آزاد داشته ایم گفت؛انتظار است تا تمرکز اختیارات قدرت نفت در خوزستان افزایش یابد.باید تلاش کرد تا به کمک صنعت نفت و اجرایی نمودن وظایف و طرح های مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در خوزستان شاهد توسعه روز افزون ،تغییر چهره شهرها ،رفع معضلات بیکاری و آبادانی هرچه بیشتر این خطه زرخیز باشیم.

 

مردم خوزستان دیگر از کشف میدانهای نفتی خوشحال نمی شوند

 

مردم خوزستان دیگر از کشف میدانهای نفتی خوشحال نمی شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار