رئیس کمیته والیبال ساحلی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه پتانسیل‌های زیادی در رشته‌های ساحلی دارد و این مسئله را در یک سال اخیر در والیبال ساحلی به خوبی نشان داده‌ایم.
کد خبر: ۸۲۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 17 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،رضا رستمی بابیان اینکه حدود 10 سال پیش زمین اختصاصی والیبال ساحلی کرمانشاه در مجموعه ورزشی آزادی احداث شد، اظهارکرد: طی این یک دهه به دلیل غیرفعال بودن رشته والیبال ساحلی در کرمانشاه، استفاده چندانی از این زمین نمی‌شد و همین مسئله باعث شده بود تا زمین از استانداردهای اولیه دور شود.

وی تصریح کرد: از سال گذشته باتوجه به پتانسیل‌هایی که در این رشته در استان داشتیم، برنامه ریزی‌هایی را آغاز کردیم و توانستیم والیبال ساحلی کرمانشاه را با احیاء زمین آن فعال کنیم.

رئیس کمیته والیبال ساحلی کرمانشاه افزود: در این مدت مسابقات قهرمانی استان را در سه رده سنی برگزار کردیم و تیم رده سنی نوجوانان را برای اولین بار به المپیاد استعدادهای برتر اعزام کنیم که در جایگاه پنجم نیز قرار گرفت.

وی تاکید کرد: طی همین یک سال اخیر ثابت کرده‌ایم که کرمانشاه می‌تواند در رشته‌های ساحلی هم موفق باشد، اما فقط به زیرساخت‌های استاندارد نیاز داریم.

رستمی در ادامه به پروژه احداث مجموعه زمین‌های ساحلی در دهکده المپیک اشاره کرد و افزود: این پروژه حدود 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما مشکل اصلی برای اتمام این پروژه تامین شن آن است که حدود یک میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر این پروژه به اتمام برسد، می‌توانیم در کنار والیبال ساحلی، هندبال و فوتبال ساحلی را نیز در استان راه اندازی کنیم و نشان دهیم در این رشته‌ها هم پتانسیل‌های خوبی داریم.

رئیس کمیته والیبال ساحلی کرمانشاه در ادامه رشته‌های ساحلی را از جمله رشته‌های جذاب و دارای علاقمندان زیاد در دنیا دانست و گفت: اگر زیرساخت‌هایمان مناسب باشد، در کنار راه اندازی رشته‌های دیگر ساحلی، در آینده می‌توانیم رشته‌های ساحلی بانوان را نیز راه اندازی کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار