امیدعلی مرآتی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت:به علت تعمیرات و شاخه زنی درختان برق برخی مناطق استان قطع خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 16 February 2020

امید علی مراتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه از برنامه خاموشی تا پایان هفته به علت تعمیرات و شاخه زنی درختان خبرداد واظهار داشت: یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۰ الی ۱۲ خاموشی از میدان نفت تا پل لب آب، نمایشگاه بین المللی و خیابان آموزش و پرورش و در بازه زمانی ۱۴_۱۶ در بلوارکشاورز و چهل متری دوم ضلع غربی اعمال می شود.

وی در ادامه با بیان خاموشی روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه افزود: خاموشی برق ۱۰_۱۲ در کیانشهر و ۱۴_۱۶ در بلوار شهیدبهشتی از میدان آزادی تا سه راه ۲۲ بهمن، خیابان ۱۷ شهریور از چهارراه آتش نشانی تا میدان آزادی اعمال می شود. همچنین قطعی برق در روز سه شنبه ۲۹ بهمن در ساعات ۱۰_۱۲ از چهارراه ارشاد تا چهارراه گلستان ضلع شرقی، چهارراه ارشاد تا چهارراه آتش نشانی، چهارراه آتش نشانی تا میدان گلایول ضلع غربی و در ۱۴_۱۶ از سه راه ۲۲ بهمن تا درمانگاه شهید فتاحی نژاد و بلوار سی متری اول و دوم انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در پایان خاطرنشان کرد: ۱۰_۱۲ خاموشی در خیابان گلشن، چهارراه گلستان تا چهارراه سنگر ضلع غربی، چهارراه سنگر تا چهارراه خرم ضلع غربی و ۱۴_۱۶ در بلوار شهیدبهشتی از اداره صنعت و معدن تا بیمارستان طالقانی اعمال می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار