استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : خوشبختانه در استان ایلام پیشینه نشان داده است که مشارکت مردم در انتخابات بالا است و امیدواریم در این دوره نیز وضع به همین منوال پیش برود.
کد خبر: ۸۲۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 15 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در حاشیه نشست ستاد هماهنگی پیگیری مناسب سازی فضاهای اداری برای معلولین و سالمندان استان با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات این دوره به خاطر شرایط امروز کشور و منطقه از اهمیت دوچندان برخوردار است.

وی با اشاره به این موضوع که حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم ترین پشتوانه برای کشور، نظام و مردم است، تاکید کرد: اگر نمایندگان با پشتوانه رای بالا و قوی به مجلس بروند با توان بیشتری می توانند کار کنند.

وی افزود: خوشبختانه در استان ایلام پیشینه نشان داده است که مشارکت مردم در انتخابات بالا است و امیدواریم در این دوره نیز وضع به همین منوال پیش برود.

استاندار ایلام در ادامه از پررنگ شدن مباحث قومی و قبیله ای در انتخابات هشدار داد و گفت: اگرچه پررنگ شدن مسائل قومی در انتخابات مشارکت را بالا می برد اما بایست مواظب بود که در ادامه این مباحث موجب بروز اختلافات نشود.

وی در ادامه گفت: علاقه داشتم در استان مسائل قومی به مسائل فکری و برنامه ای تبدیل شوند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به این مطلب که اگر مردم به بحث قبیله ای رأی می دهند به افراد ارزشمند و توانمند رأی دهند، اضافه کرد: در اینجا بایست برنامه محوری ملاک باشد و صرفا ملاک برتری مسائل قومی نباشد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه گفت: در طول مدتی که به استان آمده ام همه وقت شغلی و خانوادگی ام و تمام تلاشم برای پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم استان بکار بسته ام.

وی ادامه داد: در این مدت بیشتر از ۵ تا ۶ روز مرخصی نگرفته ام و همه فکر و ذهنم سربلندی ایلام بوده است و امروز نیز از سر دلسوزی از مردم خوب و همیشه در صحنه استان تقاضا دارم که در انتخابات با وحدت و همدلی حضور پرشور و حداکثری داشته باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

استاندار ایلام در پایان با عنوان این مطلب که ما به مردم اطمینان می دهیم که حافظ و امانت دار رای آنان خواهیم بود، تصریح نمود: در انتخابات سه اصل سلامت، امنیت و حضور حداکثری برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه در تلاش هستیم انتخاباتی امن، سالم و با مشارکت حداکثری برگزار نماییم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار