استاندار خوزستان گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت ۵۶ کلاس درس در ناحیه یک اهواز اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۲۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 19 February 2020

غلامرضا شریعتی در آیین بهره‌برداری از مدرسه خیرساز سه کلاسه در بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز با اشاره به اینکه این تعداد کلاس تا سال آینده بهره‌برداری خواهند شدبیان کرد: بخش اسماعیلیه اهواز در ناحیه یک آموزشی خوزستان واقع است که با کمک خیران تلاش می‌شود در این منطقه مدارس بیشتری تاسیس شود.

وی افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان پروژه‌های آموزشی متعددی در مناطقی مثل ام الطمیر، کریشان، کوی علوی، کوی مندلی و عین ۲ اهواز در دست ساخت دارد.

وی گفت: با افتتاح پروژه های جدید آموزشی درخوزستان شاهد ارتقای شاخص های کیفی مجموعه تعلیم و تربیت این استان خواهیم بود.

بهره‌برداری بیش از ۸۰۰ کلاس درس تا مهر آینده

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این آیین گفت: تا مهر سال آینده بیش از ۸۰۰ کلاس درس در خوزستان بهره برداری خواهد شد.

کورش مودت با بیان اینکه یک هزار و ۳۳۰ کلاس درس بهمن امسال در خوزستان بهره برداری شدند، افزود: افزایش فضای آموزشی در بالا بردن کیفیت آموزشی بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت دارند ادامه داد:آقای موسی پور خیری که این مدرسه را در بخش اسماعیلیه ساخته و امروز به بهره برداری رسید ۲۵ کلاس درس را در شهرستان اهواز ساخته است و تعهد ساخت ۲۹ کلاس درس دیگر را نیز داده است.

وی گفت: مشارکت خیران در ارتقای شاخص های آموزش و پرورش بسیار تاثیر گذار است از این رو از خیران خواستار کمک و حمایت بیشتر در این حوزه هستیم.

کمک ۲ هزار میلیارد ریالی خیران خوزستانی

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان نیز گفت:خیرین مدرسه ساز در خوزستان امسال تاکنون ۲ هزار میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در خوزستان کمک کردند.

علی قربانی با بیان اینکه بیشتر مدارس سیل‌زده خوزستان با کمک خیرین ساخته شدند ، افزود: ۱۱۳ مدرسه با یک هزار و ۳۳۰ کلاس درس در سیل امسال در خوزستان دچار آسیب شدند.

وی گفت: ساخت مدرسه در مناطقی همچون بخش اسماعیلیه که فاصله زیادی با اهواز دارند کمک زیادی به سطح آموزشی دانش آموزان این مدارس می کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار