رئیس ستاد انتخابات خوزستان:
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: در انتخابات پیش رو به صورت مستقیم حدود ۷۰ هزار نفر فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۸۲۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 15 February 2020

علی حسین حسین زاده گفت: نشست ستاد انتخابات استان با حضور استاندار خوزستان برگزار شد و کمیته های مختلف ستاد انتخابات گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده ارائه کردند و آخرین هماهنگی ها جهت حل مشکلات و کمبودهای مطرح شده صورت گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: در حوزه فناوری ارتباطات دستگاه های احراز هویت به تعداد شعب اخذ رای معادل حدود ۳۱۵۰ شعبه تهیه شد و این دستگاه‌های الکترونیکی به تمام استان ارسال شده است و کار توزیع این دستگاه ها و آموزش آنها همزمان آغاز شده است.

حسین زاده ادامه داد: با توجه به نصب این دستگاه ها در شعب اخذ رای حتماً باید رای دهندگان اصل شناسنامه و کارت ملی و یا کد ملی خود را داشته باشند تا از طریق این دستگاه های الکترونیکی کار با سرعت و دقت انجام شود.

معاون استاندار خوزستان گفت: اعضای شعب در هر یک از مناطق توسط فرمانداری ها مشخص شده است و پیش بینی می‌کنیم به صورت مستقیم در هر شعبه ۲۰ نفر فعالیت داشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد انتخابات خوزستان، رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: مجریان انتخابات که کار رای گیری را انجام می دهند در شعب معمولی ۵ نفر و در شعبه شلوغ تر هفت نفر خواهد بود و سایر دستگاه ها و سازمان های نظارتی، انتظامی و نمایندگان فرمانداری ها و نامزدها در هر شعبه حدود ۲۰ نفر خواهند بود که با تعداد مجموع کل شعب تقریباً به صورت مستقیم حدود ۷۰ هزار نفر در امر انتخابات فعالیت خواهند داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار