معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: تاریخ برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان به دلیل تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۹۸ تغییر یافت.
کد خبر: ۸۲۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 14 February 2020

ناصر آریایی‌نیا افزود: این جشنواره در سه بخش موسیقی محلی کلاسیک و پاپ در تالار آفتاب و سینما هلال برگزار می‌شود. امیدوارم مردم بافرهنگ و خردمند خوزستان مانند سال‌های گذشته از این جشنواره وزین بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی فجر روح تازه‌ای در کالبد هنر والای موسیقی می‌دمد و انگیزه‌ای والا برای فعالیت موسیقی‌دانان و تشکیل گروه‌های موسیقی ایجاد می‌کند.

براساس اعلام اداره‌کل ارشاد خوزستان، آریایی‌نیا گفت: خوزستان به عنوان گنجینه‌ای باارزش از موسیقی محلی و دیگر ژانرهای آن شناخته می‌شود که سالیان بسیار است این فرهنگ شفاهی، بسترساز جریانات متعهد و مفید فرهنگی در این استان بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: جشنواره موسیقی فجر با هدف حمایت از موسیقی محلی و مولفه‌های فرهنگ شفاهی خوزستان برگزار می‌شود.

معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: این جشنواره به همت و تلاش هیات مدیره انجمن موسیقی خوزستان به دبیری فریدون وزیری و حمایت محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود و نویدبخش روزهای خوب موسیقی و تلاش مضاعف اهالی شریف موسیقی خوزستان است تا ان‌شاالله شاهد موفقیت گروه‌های موسیقی خوزستانی در صحنه‌های جهانی باشیم.

آریایی‌نیا اظهار کرد: موسیقی در خوزستان ساختار و زیبایی کم‌نظیری دارد و موسیقی‌دانان خوزستان با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قالب گروه‌های منسجم باید آن را بیش از پیش به جامعه ایران و جهان بشناسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار