نمایندگان خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال خوزستان رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۲۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 14 February 2020

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز آغاز می شود که فولاد میهمان پیکان و نفت آبادان پذیرای گل گهر است. نفت مسجدسلیمان نیز روز یکشنبه در دیداری خارج از خانه با شهرخودرو دیدار خواهد کرد.

پیکان - فولاد

فولاد که با برد برابر شهرخودرو به بازی با پیکان رسیده است، برای این که خود را به تیم های بالای جدول نزدیک تر کند و همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد، به سه امتیار بازی با پیکان نیاز مبرم دارد. تیم نکونام در حال حاضر باتوجه به مهره هایی که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، شرایط خوبی دارد اما شاید آن چه فردا فولاد را خیلی اذیت کند، سرمای بیش از حد هوای تهران باشد.

در آن سوی میدان نیز پیکان قرار دارد. پیکانی که پس از استعفای حسین فرکی به عبدالله ویسی سپرده شد و این مربی نیز در اولین حضور خود روی نیمکت پیکان، هفته گذشته توانست بازی 2 بر صفر باخته را به تساوی بکشاند. مطمئنا این تیم چهاردهم جدولی و سرمربی خوزستانی آن، برای بازی با فولاد، انگیزه و برنامه خاصی دارد تا با کسب امتیاز کامل این دیدار به وضعیت خود در جدول سر و سامان ببخشد.

فولاد از ساعت 15:30 امروز در دیداری خارج از خانه به مصاف شاگردان ویسی می رود.

نفت آبادان - گل گهر

نفتی ها در روزهایی که دراگان اسکوچیچ خواهان جدایی بود، دچار مشکلاتی شدند و در دو حضور پایانی او روی نیمکت نفت و همچنین با سراج، سرمربی موقت تیم، به سه شکست متوالی دست پیدا کردند و رده چهارم جدول را از دست دادند و اکنون در رده ششم جای دارند. نفت امسال مهره های خیلی خوب و با انگیزه ای دارد و اگرچه در نیم فصل دوم به دلیل مشکلات مالی موفق به جذب بازیکن نشد اما  همیشه در هر شرایطی هجومی و برای برد رو به روی حریفان حاضر شده است.

آبادانی ها امروز سرمربی موقت خود را هم به دلیل اخراج در بازی قبل، در اختیار ندارند و این نیز می تواند شرایط  تیم را سخت کند اما از آن جا که نفت در خانه از گل گهر پذیرای می کند و هواداران این تیم نیز همیشه روز سختی را برای رقبا رقم زده اند، صنعت نفتی ها امیدوارند که با کسب سه امتیاز از بازی خارج شوند تا در صورت لغزش شهرخودرو نیز یک پله در جدول صعود داشته باشند تا همچنان مدعی کسب سهمیه آسیایی باشند.

گل گهر مجید جلالی نیز که در چهار دیدار اخیر خود، شکستی را تجربه نکرده، بسیار امیدوار است که با برد نفت آبادان و در صورت لغزش حریفان، خود را از رده پانزدهم به رده سیزدهم جدول برساند و بر این اساس نیز برای دیدار با آبادان انگیزه زیادی دارد و با تمام توان در میدان حاضر می شود تا از قعر جدول رها شود.

نفت آبادان از ساعت 16 در ورزشگاه تختی پذیرای گل گهر است.

شهر خودرو - نفت مسجدسلیمان

نفت امسال با تارتار و مدیریت خوب در این باشگاه، دیگر نفت فصل گذشته که ناپلئونی در لیگ ماند، نیست. این نفت آنچنان از نظر فکری و فنی بزرگ شده است که در هیچ بازی حتی مقابل تیم های سرخ آبی پایتخت و دیگر رقبا از پیش باخته نیست و حتی کار را برای رقبای خود سخت می کند. نفت امسال به صورتی کار کرده است که همه حریفان از آن ترس دارند و می دانند برابر تیم آسانی بازی نخواهند داشت.

نفت مسجدسلیمان که با 27 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد، در هفته بیستم باید به مصاف شهر خودرویی برود که اکنون نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و با 32 امتیاز نیز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد. این دیدار نیز برای دو تیم نفت و شهر خودرو برای کم کرن فاصله خود در جدول رده بندی با سایر رقبا اهمیت دو چندانی دارد؛ نفت می خواهد به روند خوبش تداوم ببخشد و شهر خودرو نیز می خواهد در جمع مدعیان لیگ برای کسب سهمیه آسیایی باقی بماند.

نفت مسجدسلیمان از ساعت 15:30 روز یکشنبه، چهارم اسفندماه میهمان شهر خودرو است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار