مدیر اجتماعی و رفاه اداره‌کل تعاون استان:
مدیر اجتماعی و رفاه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ثروت در خوزستان زیاد است اما مدیریت ثروت در استان، مدیریتی قابل قبول و در خور شان مردم نیست، گفت: اگر در جامعه بتوانیم به تساوی و عدالت، امکانات را توزیع کنیم، قطعا شاهد اختلاف طبقاتی میان اقشار مختلف نخواهیم بود.
کد خبر: ۸۲۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 23 February 2020

مجید باقریان با اشاره به شرایط رفاهی مردم در استان خوزستان و سطح زندگی آن‌ها در این استان، اظهار کرد: استان خوزستان به لحاظ داشته‌ها بسیار توانمند و پتانسیل‌های این استان در زمینه‌های مختلف بسیار بالا است اما در خصوص سطح رفاه مردم در خوزستان باید گفت که این امکان وجود دارد تا شاهد شرایط بهتری در استان باشیم.

مدیریت ثروت در خوزستان، قابل قبول نیست

وی با اشاره به وفور امکانات و بالا بودن ظرفیت‌های خوزستان در بخش‌های مختلف، افزود: ثروت در خوزستان زیاد است اما مدیریت ثروت در استان، مدیریتی قابل قبول و در خور شان مردم نیست و می‌توان تلاش کرد که این مدیریت ثروت به شکل بهتری در استان اجرایی شود تا مردم خوزستان رفاه را به بهترین شکل لمس کنند.

مدیر اجتماعی و رفاه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر شرایطی در کشور و استان خوزستان به وجود آمده که فاصله میان قشر ضعیف جامعه و افراد ثروتمند بسیار زیاد شده و اختلاف طبقاتی بالا است و در این زمینه باید تلاش‌هایی انجام گیرد تا این اختلاف طبقاتی به این میزان نباشد.

باقریان ادامه داد: حق مردم خوزستان بیشتر از شرایط کنونی است و این مردم را باید بیش از این مورد توجه قرار داد تا بتوانند شرایط رفاهی بهتری را لمس کنند.

در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم

وی عنوان کرد: شرایط کنونی دولت را باید درک کرد زیرا اکنون در محاصره اقتصادی هستیم و از نظر مالی و دیگر موضوعات در شرایط بسیار دشواری قرار داریم. این شرایط اقتصادی و تحریم‌هایی که با آن مواجه هستیم وضعیتی را به وجود آورده که باید آن را پذیرفت اما با وجود این مساله باید گفت که حق مردم ایران و به ویژه مردم خوزستان در بحث رفاه اجتماعی بیش از شرایط فعلی است و باید به این مردم توجه جدی‌تر کرد.

در همه کارها به مُر قانون عمل کنیم

مدیر اجتماعی و رفاه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان‌کرد: برای آنکه جامعه به رفاه عادلانه دست پیدا کند و همه مردم در همه مناطق کشور از تمام امکانات نظام جمهوری اسلامی به یک شکل بهره‌مند شوند، باید قانون را معیار قرار دهیم و در همه کارها به مُر قانون عمل کنیم. زمانی که قانون بدون هیچ کم و کاستی اجرایی شود، شاهد رفاه عادلانه و ملموس برای همه مردم خواهیم بود.

باقریان ادامه داد: اگر در جامعه بتوانیم به تساوی و عدالت، امکانات را توزیع کنیم، قطعا شاهد اختلاف طبقاتی میان اقشار مختلف نخواهیم بود و مردم می‌توانند به خوبی رفاه و همچنین عدالت اجتماعی را لمس و در شرایطی بهتر از شرایط فعلی زندگی کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ثروت ، فقر ، اختلاف طبقاتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار