کد خبر: ۸۲۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱ 14 February 2020
در پی دیدار امروز محمد بهرامی و تنی چند از اعضای ستاد وی از ستاد مهدی روشنفکر که سر و صداهای زیادی را بدنبال داشت ، قائم مقام ستاد انتخاباتی شهردار اسبق یاسوج نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عیسی گرجی زاده در گفت و گو با این رسانه اظهار داشت: با توجه به ارزش ها و آموزه های دین مبین اسلام و رفتار خردمندانه و با توجه بهرعایت اخلاق عشیره ای و قومی دکتر بهرامی در یک حرکت ارزشی و اخلاق مدارانه در پاسخ به رفتار سرشار از منطق آقای روشنفکر در لوداب این دیدار با اهدای دسته گلی صورت گرفت .
گرجی زاده با اعلام اینکه این دیدار به درخواست من صورت گرفت بیان کرد: این حرکت که با حضور تنی چند از اعضای ستاد دکتر بهرامی صورت گرفت در راستای تطلیف نمودن فضای انتخاباتی و پرهیز از حاشیه ها صورت گرفت .
مدیرکل اسبق کانون پرورش فکری کودکان استان در ادامه افزود: رفتارهای اخلاقی و خردمندانه دکتر بهرامی و تیم همراه وی توسط برخی از افراد مغرض و فرصت طلب که سعی در گل آلود کردن آب دارند تا ماهی بگیرند دسخوش حواشی شد که جای تاسف است ،اما این عزیزان بدانند که آبی گل آلود نخواهد شد تا ماهی بگیرند . / فصلی نو
دسته گل بهرامی ایده چه کسی بود؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار