مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع دماهای زیر صفر درجه در اکثر مناطق استان، از افزایش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما از روز پنجشنبه خبر داد.
کد خبر: ۸۲۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 11 February 2020

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: از روز پنجشنبه تا جمعه روند افزایش دمای حدود ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگرادی در خوزستان مورد انتظار است.

وی افزود: تا اواخر امروز همچنان در مناطق شمالی، شمال شرقی و شرقی خوزستان رگبار، رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات و شهرهای مرتفع پیش‌بینی می شود.

سبزه‌زاری بیان کرد: آسمان استان تا اواخر امشب قسمتی تا نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق در مناطق شمال، شمال شرق و شرقی استان پیش‌بینی می‌شود و از صبح فردا تا جمعه جوی پایدار مورد انتظار است.

وی با اشاره به روند کاهش محسوس دما در خوزستان در روزهای گذشته تا امروز سه‌شنبه ادامه داد: بامداد امروز دمای اهواز به صفر درجه سانتیگراد رسید که تقریبا ثبت این دما در ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

سبزه‌زاری با اشاره به حداقل دما شهرهای خوزستان در صبح امروز بیان کرد: دمای صبح امروز در دهدز منفی ۵٬ ایذه منفی ۳٬ اهواز، دزفول و گتوند منفی ۲٬ امیدیه، حسینیه، بستان، شوش، لالی منفی یک، رامهرمز، ماهشهر، مسجدسلیمان ۰، شوشتر، بهبهان، هندیجان یک و آغاجاری و شادگان ۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اغاجاری با ۱۸.۹ و دهدز با ۵.۲- درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱.۶- تا ۱۴.۴ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار