دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان از هفته بیست و ششم لیگ برتر کشور با حاشیه‌هایی همراه بود.
کد خبر: ۸۲۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱ 10 February 2020

نفتی‌ها از ساعت ۱۶ امروز، ۲۱ بهمن‌ماه در خانه پذیرای شاگردان مهران شاهین طبع، صدرنشین لیگ بودند. باتوجه به این‌که این دیدار بین دو تیم اول و دوم جدول رده‌بندی برگزار می‌شد از حساسیت بالایی برخوردار بود.

پالایش نفت، اولین امتیاز این دیدار را به دست آورد ولی در حالی که ۲ دقیقه به انتهای کوارتر اول باقی مانده بود، شاگردان سامری همچنان ۲ امتیازی بودند و گرگان تیم برتر میدان بود. در پایان کوارتر اول، شاگردان شاهین طبع با نتیجه ۱۴ بر ۶ برنده شدند.

گرگانی‌ها در کوارتر دوم نیز تیم برتر بودند و این کوارتر را هم برنده به رختکن رفتند. در جریان این کوارتر سامری به عملکرد داوری به شدت اعتراض داشت. نیمه اول این دیدار با نتیجه ۳۲ بر ۲۰ به سود گرگان پایان رسید.

نفتی‌ها در کوارتر سوم نیز بازنده شدند. در کوارتر چهارم نیز مجددا سامری به داوری معترض بود و همین نیز اعتراض و واکنش تماشاگران را در برداشت. اعتراض و پرتاب بطری باعث شد که داوران سالن را ترک کنند و بازی متوقف شود.

در ۵۷ ثانیه پایانی بازی نیز تماشاگران معترض، علیه داوری و سرمربی گرگان شعار سر دادند و مسابقه مجددا متوقف شد.

بازی مجدد از سر گرفته شد ولی در ۳۸ ثانیه باقی مانده و در حالی که گرگان با نتیجه ۷۰ بر ۶۱ پیش بود، تماشاگران که در صحنه‌ای به قضاوت داور معترض بودند، مجددا اقدام به پرتاپ بطری کردند و داوران نیز مجددا سالن را ترک کردند و بازی برای دقایق زیادی متوقف شد.

پس از ۲۰ دقیقه توقف، بازی از سر گرفته شد و درنهایت پالایش نفت آبادان با حساب ۷۰ بر ۶۱ بازنده این دیدار پرحاشیه بود.

همچنین پتروشیمی دیگر نماینده خوزستان در لیگ برتر در دیداری خارج از خانه برابر بندرعباس به پیروزی رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار