تابناک / شهردار لاهیجان گفت: با آماده باش ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان، شهروندان نگران بارش برف نباشند.
کد خبر: ۸۲۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 10 February 2020
تابناک / شهردار لاهیجان گفت: با آماده باش ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان، شهروندان نگران بارش برف نباشند.
 
 
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی در جلسه ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان، افزود: مدیران شهرداری در کنار پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ارشد شهرستان از مدت ها پیش با برگزاری جلسات مختلف آماده بارش برف در شهر لاهیجان هستند.
 
وی افزود: با توجه به تجربیات موفق سال های گذشته، شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در بارش برف مشخص بوده و مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی مسیرها تعیین شد است.
 
وی اضافه کرد: دستگاه های ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی از روز یکشنبه در ستاد عملیات زمستانی شهرداری مستقر بوده و آماده ارائه خدمات و برف روبی معابر هستند و همزمان با آغاز بارش برف کار خود را شروع خواهند کرد.
 
وی گفت: از شهروندان محترم هم درخواست می کنیم از پارک کردن خودروهای خود در معابر و زیر درختان خودداری کرده تا ماشین آلات شهرداری به راحتی برای بازگشایی معابر اقدام کنند.
 
وی افزود: برف نعمت الهی است که باید باعث شادی شهروندان شود و خادمان مردم در مدیریت شهری به صورت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
 
وی گفت: به منظور نشاط شهروندان جشنواره ساخت آدم برفی هم توسط شهرداری همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود و اطلاع رسانی زمان برگزاری این جشنواره از سوی روابط عمومی شهرداری اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار