پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان محدودیت ترافیکی و مسیرهای جایگزین را در روز ۲۲ بهمن همزمان با برگزاری راهپیمایی در اهواز اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 10 February 2020

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در این باره گفت: محدودیت ترافیکی از میدان مولوی به سمت پل چهارم همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن مقرر شده که مسیر جایگزین آن از امانیه بلوار تخت سلیمان به سمت پل کابلی مسیر غرب به شرق است.

سرهنگ منصور جمشیدی افزود: همچنین در این مدت خیابان های منتهی به خیابان سلمان فارسی غربی و شرقی از سمت شمال و جنوب مسدود است که مسیر جایگزین آن از خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق تعیین شده است .

وی ادامه داد: همچنین خیابان ۲۴ متری از میدان شهدا به سمت سه راهی آزادگان در این مدت مسدود است که مسیر جایگزین آن بلوار ساحلی شرقی تعیین شده است.

وی بیان کرد: خیابان ۳۰ متری شریعتی از چهارراه زند به سمت تقاطع سلمان فارسی تا تقاطع امام خمینی (ره) خیابان شریعتی اهواز در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب مسدود است که بلوار ساحلی شرقی (بلوار فهمیده) به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

سرهنگ جمشیدی گفت: همچنین بلوار آیت اله بهبهانی از تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاووس در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب مسدود است که خیابان پیروزی ( خیابان کمپانی ) به عنوان مسیر جایگزین مشخص شده است.

وی بیان کرد: خروجی بلوار ساحلی از سمت بانک صادرات و هتل پارس به سمت خیابان آزادگان نیز در زمان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن مسدود است که بلوار ساحلی شرقی از مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال مسیر جایگزین تعیین شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد: در زمان برپایی راهپیمایی محدودیت ترافیکی در خیابان طالقانی به سمت میدان شهدای اهواز نیز درنظر گرفته شده که خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق عنوان مسیر جایگزین پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین خیابان ۲۴ متری از خیابان مصطفایی تا میدان شهدا در مسیر شمال به جنوب مسدود است که به جای این مسیر بلوار ساحلی شرقی تعیین شده است .

مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در اهواز از میدان شهدا به سمت چهارراه سلمان فارسی و از چهارراه سلمان فارسی به سمت چهارراه آبادان تعیین شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار